مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی معارفه شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 | 20:01 ب.ظ
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی معارفه شد در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شهرام فرحمند به عنوان مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی معرفی شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیران و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اعضای هیات مدیره، مدیران و معاونین شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد، یاد و خاطره شادروان مهندس علی احتشامی مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی گرامی داشته شد.

دکتر عبدعلی ناصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهندس علی احتشامی ابراز امیدواری کرد که مهندس فرحمند مدیرعامل جدید این شرکت به همراه سایر کارکنان در کنار یکدیگر بتوانند همچون گذشته در مسیر دستیابی به اهداف و ارتقای تولید گام بردارند.

وی گفت: زنده یاد احتشامی از نخبگان صنعت نیشکر و به معنای واقعی کلمه مدیری سخت کوش بود و فقدان ایشان، خانواده بزرگ توسعه نیشکر را متاثر ساخت.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق درخشان مدیرعامل جدید شرکت خمیرمایه و الکل رازی اظهار داشت: مهندس فرحمند از نیروهای با انگیزه و با دانش صنعت توسعه نیشکر است که کارنامه درخشانی در دوران مدیریت خود در کشت و صنعت میرزا کوچک خان دارد.

ناصری تاکید کرد: مدیرعامل جدید فردی متخصص و توانمند است که امید است که حضور ایشان در این مسئولیت، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش شرکت در سالی شود که با تدبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی سال “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نامگذاری شده است.

در این مراسم با پیشنهاد مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بلوار اصلی شرکت کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی به نام شادروان مهندس علی احتشامی نامگذاری شد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت های توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که تولید اتانول و خمیرمایه با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا انجام می شود و زمینه اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم کرده است. این شرکت در۳۰ کیلومتری جنوب اهواز واقع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار