اعلام نفرات برگزیده اولین همایش هنرهای تجسمی «نقطه»

تاریخ انتشار: شنبه 18 اردیبهشت 1400 | 14:38 ب.ظ
اعلام نفرات برگزیده اولین همایش هنرهای تجسمی «نقطه» در بیست و چهارمین شب از ویژه برنامه « هلال اروند» نفرات برگزیده اولین همایش هنرهای تجسمی«نقطه» که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگداشت روز معلم و روز درختکاری برگزار شده بود؛ معرفی شدند.

به گزارش کشاورزپرس به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در بیست و چهارمین شب از ماه مبارک رمضان، حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش آبادان، احمد ربیعی مسئول کتابخانه عمومی شهدای اروند و هنرمند خواننده مصطفی دهقانی مهمان ویژه برنامه «هلال اروند شدند» و در ادامه از برگزیدگان اولین همایش هنرهای تجسمی نقطه و مدال آوران هیأت های ورزشی منطقه؛ تقدیر و تشکر بعمل آمد.

احمد ربیعی مسئول کتابخانه عمومی شهدای اروند با معرفی کتاب« فلسطینیان ۴۸» در خصوص موضوع آن گفت: کتاب “فلسطینیان ۴۸ نمود نژاد پرستی صهیونیست” توسط جمعیت دفاع از ملت فلسطین منتشر شده. “عباس اسماعیل” مولف این کتاب و “احمد ربیعی” و “محسن صادقی سنابادی” مترجمان این کتاب هستند که توسط انتشارات قبله اول (جمعیت دفاع از ملت فلسطین) منتشر شده است.

وی افزود: این کتاب در شش بخش، “نژادپرستی و اسراییل”، ” پس زمینه های دینی در نژادپرستی”، “گفته های نژادپرستانه ضد عرب”، “عرصه های تبعیض نژادی در اسراییل و مصادیق آن”، “راندن فلسطینیان ۴۸” و “هتک حرمت مقدسات” تهیه شده است.

در بخش دیگری از این برنامه داوران اولین همایش هنرهای تجسمی «نقطه» آقایان مسعود خسروی، حمیدرضا صنمی، محمدرضا غانمی زهرا برفی دریایی و جمشید عبودزاده ضمن معرفی این همایش که توسط آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی« نقطه» و با مشارکت اداره آموزش و پرورش و ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزار شده بود، نفرات برگزیده در بخش های مختلف این همایش را معرفی کردند.

بر اساس آرای داوران در بخش تایپوگرافی نفرات اول تا سوم به ترتیب مژه پورزاد، رزا بهوند و زینب صاحبدل صاحب مقام شدند و در بخش لگو؛ نفرات اول تا ششم به ترتیب مرتضی میاندار، رضوان گودرزی، رزابهوند،زهرا دباب، زهره گودرزی و عبدالمیر مطور موفق به کسب رتبه شدند.

و اما در بخش پوستر نفرات اول تا ششم علیرضا عبودزاده، زهره گودرزی، رهام رضایی، میثم خرمیان، فاطمه بیت غانم و زینب صاحب دل مقام کسب کردند و در بخش متن؛ نفرات اول تا پنجم به ترتیب مرجان مشرفی زاده، بهروز رنجبر، علی عباسی، علیرضا عبودزاده و محمد امین مطور حائز رتبه شدند؛ در کاشت نهال نیز سلمان خوش اندام توانست مقام برتر را کسب کند.

معرفی بهترین معلمین هنر، بخش دیگری از این همایش بود که برگزیدگان آن در عکاسی معصومه علیزاده، گرافیک رزا بهوند، طراح آب مرکب و قلم فلزی سلیمه گرمز نژاد، نقاشی رقیه زیرک قشقایی، خوشنویسی محمد شاوردی، معماری نقش برجسته حسین بهرامی، امورهنر محمد دارم، فیلمسازی سید وحید طباطبایی، تئاتر مهرداد معماری و خبرنگاری سید محسن حکمت آرا عنوان معلمین برتر اولین همایش هنرهای تجسمی «نقطه» را کسب نمودند.

در ادامه نیز مدال آوران ورزشی که در این شب مورد تقدیر قرار گرفتند عبارتند بودند از: خانم ها نرگس عبادی، تینا احمد وند، زینب تقلبی، شیدا معرفی، زهرا شولی، لنا خالدی، نغمه علیزاده، دنیا حمیداوی، ریحانه شریفی، هلیا افتخاری و یلدا چراغیان.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار