اعلام جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 18 اردیبهشت 1400 | 17:05 ب.ظ
اعلام جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش شهرهای قرمز استان در جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرها خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش شهرهای قرمز استان در جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرها خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت، با همکاری مردم و اقدامات انجام‌شده در حال حاضر تنها سه شهر اهواز، شوش و ایذه در وضعیت قرمز قرار دارند که امیدواریم با تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، روند کاهشی بیماران ادامه داشته باشد و تمامی شهرهای استان خوزستان از وضعیت قرمز خارج شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس آمار فعلی استان خوزستان، سه شهر ایذه، اهواز و شوش در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان اندیمشک، دزفول، لالی، مسجدسلیمان، بهبهان، ماهشهر، شوشتر، باغملک رامهرمز، شادگان، آبادان، خرمشهر، امیدیه در وضعیت نارنجی و ۱۰ شهرستان اندیکا، گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان، آغاجاری، رامشیر و هندیجان در وضعیت زرد قرار دارند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم تا خریدهای یک هفته منتهی به عید فطر را به زمان دیگری موکول کنند و تبریک عید و دید و بازدیدها را به صورت مجازی و تلفنی انجام دهند. در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، مجددا شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت و کنترل بیماری سخت‌تر خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار