معاون خدمات شهری عنوان کرد: لزوم توسعه و تسریع در روند اجرای کمربند سبز اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 | 13:41 ب.ظ
معاون خدمات شهری عنوان کرد: لزوم توسعه و تسریع در روند اجرای کمربند سبز اهواز بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز صبح امروز در ادامه بازدید ها و گشت روزانه به منظور بررسی و رفع مشکلات از میدان میوه و تره بار، کمربند سبز و کشتارگاه اهواز بازدید کرد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از سایت شهرداری اهواز بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز صبح امروز در ادامه بازدید ها و گشت روزانه به منظور بررسی و رفع مشکلات از میدان میوه و تره بار، کمربند سبز و کشتارگاه اهواز بازدید کرد.

محمدی در بازدید از میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز با بیان اینکه همه اصناف ملزم به رعایت مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند اظهار کرد: باید فضای سبز و نظافت میدان میوه و تره بار، جهت بهبود امور و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان ساماندهی شود.

معاون خدمات شهری با اشاره به نظارت سازمان میادین شهرداری اهواز تاکید کرد: کیفیت خدمات رسانی به شهروندان از لحاظ کمی و کیفی در این میدان با توجه به نزدیک بودن عید سعید فطر ارتقا یابد.

وی گفت: در این بازدید خدمات رسانی به میدان در خصوص رفت و روب، تنظیف و رفع برخی از مشکلات موجود در میدان مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات برای رفع و پیگیری ثبت شدند.

محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در ادامه این گشت میدانی از کمربند سبز نیز بازدید کردند.

معاون خدمات شهری در بازدید از کمربند سبز اهواز عنوان کرد: کنترل آلاینده های زیست محیطی و ریزگردها، توسعه و ارتقا سرانه فضای سبز و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از مهم ترین اهداف ایجاد کمربند سبز در اهواز است.

محمدی با اشاره به کاشت گونه‌های سازگار، ماندگار و مناسب با شرایط اقلیمی در کمربند سبز اهواز گفت: در این بازدید علاوه بر بررسی مشکلات پروژه بر کیفیت، توسعه و تسریع اجرای پروژه، و هچنین نظارت دقیق بر آبیاری درختان تاکید شد.

وی با بیان اینکه کمربند سبز برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و ریزگرد، تلطیف و تعدیل هوا مؤثر است عنوان کرد: اجرا و تکمیل کمربند سبز اهواز مانع تصرفات غیرمجاز زمین ها می شود.

معاون خدمات شهری در آخرین بازدید خود از کشتارگاه صنعتی اهواز، با هدف بررسی وضعیت بهداشت و رعایت استاندارهای لازم دیدن کرد.

محمدی با اشاره به اینکه لازمه افزایش کیفیت و کمیت استفاده از ماشین آلات بروز و مکانیزه کردن تجهیزات است گفت: باید خدمات ارائه شده به شهروندان بر اساس آیین نامه ها و استاندارد های روز و با رعایت کامل بهداشت باشد.

در این بازدید مسئولین کشتارگاه، توضیحات لازم را در خصوص نحوه تهیه و کشتار دام های سنگین و سبک، ظرفیت ها و توانمندی کشتارگاه صنعتی اهواز به معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ارائه دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار