آرامستان های سراسر خوزستان مسدود خواهندشد

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 | 14:36 ب.ظ
آرامستان های سراسر خوزستان مسدود خواهندشد   به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاهنظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستاندر جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر ورودی‌ها و خروجی‌های استان، در ۱۵ شهر محدودیت تردد اعمال و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی جلوگیری می‌شود. وی […]

 

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاهنظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستاندر جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر ورودی‌ها و خروجی‌های استان، در ۱۵ شهر محدودیت تردد اعمال و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: در ایام عید فطر آرامستان‌های سراسر استان مسدود خواهند شد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان گفت: محدودیت‌های تردد شبانه نیز به قوت خود باقی است. همچنین تیم‌های نظارتی این قرارگاه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به جد دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه یک عزم جدی در میان فرهیختگان، نخبگان و علما ایجاد شده که با صدور بیانیه‌هایی خطاب به مردم، تقاضای عدم شرکت در مراسمات دید و بازدید و مجالس را دارند.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: خرید و دید و بازدیدهای عید فطر ممنوع است. با توجه به شرایط شیوع کرونا در خوزستان، از مردم تقاضا می‌کنیم امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند و این امور را به زمان دیگر و پس از گذشتن از شرایط کرونا موکول شود. 

وی درخصوص نماز عید فطر اذعان کرد: نماز عید فطر در استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد اقامه خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار