معلمان در ایام کرونا جهاد آموزشی کردند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 | 13:46 ب.ظ
معلمان در ایام کرونا جهاد آموزشی کردند مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در آئین تجلیل از معامان و مربیان نمونه منطقه، گفت: در زیست بوم جدید کرونایی، معلمان این سرمایه های بی بدیل اجتماعی، جهاد آموزشی کردند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، کورش مودت در مراسم تقدیر از معلمان نمونه که امروز با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، معاون فرهنگی و مدیر آموزش این سازمان و با همراهی دیگر مسئولین فرهنگی؛ برگزار گردید،

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، عملکرد معلمان در ایام درگیری کشور با ویروس کرونا را جهاد آموزشی عنوان کرد و افزود: امروز همگان اذعان دارند که در زیست بوم جدید کرونایی، معلمان این سرمایه های بی بدیل اجتماعی، جهاد آموزشی کردند.

کورش مودت با اشاره به اینکه کرونا ثابت کرد مدرسه هیچ جایگزینی ندارد، تصریح کرد: ناچار شدیم به سمت زیست بوم جدید برویم و با خلق شبکه «شاد» دستاورد مهمی در نظام تعلیم و تربیت ایجاد کنیم و تا به امروز بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز، ۷۶۰هزار معلم و ۱۲۰ هزار مدیر از سراسر کشور در آن حضور دارند که با قاطعیت می توان گفت هیچ پیام رسانی در کشور دارای این ظرفیت نبوده که هم زمان ۱۵میلیون کاربر بتوانند در آن ورود کنند.

وی به اقدامات خلاقانه و مصائب کاری فرهنگیان با توجه به تدریس از راه دور پرداخت و اظهار داشت: اساس کار ما در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است که امسال نیز این سند اجرایی شد و وزیر وقت بسته هایی را بعنوان بسته های تحولی در قالب ۲۴ آیتم، معرفی نمود.

مودت مهم ترین چالش پیش روی خوزستان را نگه داشت نیروی انسانی دانست و گفت: با توجه به اینکه در استان خوزستان تراز منفی در نقل و انتقالات وجود دارد؛ می بایست موارد انگیزشی و ابزارهای تشویقی برای جلوگیری از خروج نیروی انسانی مجرب سطح استان خوزستان را ایجاد نماییم که در همین راستا به معاون اول محترم رئیس جمهور نیز به شکل مکتوب اطلاع داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمرات پایه دوازدهم تاثیرمستقیم بر قبولی کنکور و امتحانات پایه نهم نیز تاثیر در هدایت تحصیلی دارد؛ این دو پایه با رعایت شیوه نامه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا به صورت حضوری برگزار خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار