باید به سمت استفاده از فناوری های نوین حرکت کنیم

تاریخ انتشار: جمعه 24 اردیبهشت 1400 | 14:36 ب.ظ
باید به سمت استفاده از فناوری های نوین حرکت کنیم سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: باید تلاش کنیم تا در تمام حوزه ها به سوی فناوری های نوین حرکت کنیم؛ چرا که این مهم ضمن پایداری اشتغال، باعث تولید ثروت برای کشور می شود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین گروسی در آئین بهره برداری رسمی از شرکت فناپ تک تولید کننده انواع دستگاه های کارت خوان واقع در سایت صنعتی خرمشهر با اشاره به حمایت این سازمان از فناوری های نوین، گفت: بر این باور هستیم که امروز فن آوری های نوین حرف اول را در دنیا می زند و وسعت سرزمینی، گاز، فولاد و غیره نمی تواند در جی.دی. پی و افزایش سرانه ملی حرف اول را بزند.

وی با بیان اینکه درآمدهای نفتی و گازی باعث بالارفتن سرانه هیچ کشوری نمی شود مگر آنکه در آی. تی و آی.تی. سی کار کرده باشد، اظهار داشت: می بایست تلاش کنیم تا در تمام حوزه ها به سوی فناوری های نوین حرکت کنیم چرا که این مهم ضمن پایداری اشتغال، باعث تولید ثروت برای کشور می شود.

گروسی حمایت از فناوری های نوین را امری ضروری دانست که باید با جدیت دنبال شود و افزود: در فناوری های نوین عالم بزرگی نهفته شده که اگر به این سمت برویم به طور حتم می توانیم تغییرات اساسی را در حوزه های مختلف از جمله زمینی، هوایی، دریایی و حتی خودرو سازی شاهد باشیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: امیدواریم جوان ها و نخبگان شهرهای آبادان و خرمشهر و حتی سراسر کشور، وارد این عرصه شوند و با بهره گیری از تفکرات خوب گام های موثری را در عرصه فناوری های نوین برداریم.
حسین گروسی همچون روزهای گذشته به تغییر نگاه به مناطق آزاد تأکید کرد و گفت: نگاه به مناطق آزاد بایستی تغییر کند، اینطور نباشد که تصور شود مناطق آزاد محل قاچاق کالاها، فرار مالیاتی و… هستند، بلکه برعکس این مناطق می توانند نقطه ی مهم اتصال کشورمان با دیگر کشورهای خارجی، توسعه ی صادرات و سودآوری برای کشور باشند.

او با تاکید براین مهم که منطقه آزاد اروند در آمایش سرزمینی، ریلی، لجستیک، صنایع خلاق و صنایع صادراتی و حتی به لحاظ گردشگری در کشور می تواند تبدیل به برند شود، اظهار داشت: از رئیس جمهور طی نامه ای در خواست خواهیم کرد به موضوع بازنگری برخی قوانین مناطق آزاد که به مثابه مانع بر سر راه سرمایه گذاریست توجه ویژه ای داشته باشد؛ باید تنقیح قوانین انجام شود تا با کنار گذاشتن قوانین بد و اجرای قوانین خوب ؛رونق و توسعه را در مناطق آزاد شاهد باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار