رئیس ستاد انتخابات استان بر تعامل روابط عمومی دستگاه ها، خانه مطبوعات و بسیج رسانه جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد

تاریخ انتشار: شنبه 25 اردیبهشت 1400 | 10:00 ق.ظ
رئیس ستاد انتخابات استان بر تعامل روابط عمومی دستگاه ها، خانه مطبوعات و بسیج رسانه جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد رئیس ستاد انتخابات استان بر تعامل روابط عمومی دستگاه ها، خانه مطبوعات و بسیج رسانه جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان خوزستان نشست هم اندیشی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان با هدف افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو توسط روابط عمومی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است گفت: روابط عمومی ها چشم بینای مدیران هستند و پیشانی سازمان بوده و باید با فضا سازی انتخاباتی در سطح دستگاه و تکریم ارباب رجوع برای افزایش مشارکت در انتخابات برنامه ریزی نمایند.

نجاتی افزود: ایجاد فضای پر شور انتخاباتی مستلزم مشارکت رسانه‌ها و مطبوعات بوده و از روابط عمومی ها انتظار داریم با حمایت بیشتر از اهالی رسانه و با هماهنگی با خانه مطبوعات و بسیج رسانه در این راستا اقدام نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار