حضور شهردار اهواز در منزل شهروند خیر اهوازی و تقدیر از وی

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 | 10:12 ق.ظ
حضور شهردار اهواز در منزل شهروند خیر اهوازی و تقدیر از وی شامگاه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه شهردار اهواز با حضور در منزل شهروند خیری که یک دستگاه پمپ بزرگ تخلیه آبهای سطحی را در دوران بحران آبگرفتگی به منطقه ۷ اهدا کرده بود، با اهدا لوح از وی تقدیر کرد. ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدام شهروند اهوازی، عنوان کرد: […]

شامگاه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه شهردار اهواز با حضور در منزل شهروند خیری که یک دستگاه پمپ بزرگ تخلیه آبهای سطحی را در دوران بحران آبگرفتگی به منطقه ۷ اهدا کرده بود، با اهدا لوح از وی تقدیر کرد.

ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدام شهروند اهوازی، عنوان کرد: هر شهری با مشارکت شهروندان آن ساخته می شود و توسعه پیدا می کند و درهای شهرداری اهواز به روی کسانی که قصد مشارکت در توسعه شهر داشته باشند، باز است و از هرگونه حرکت مثبت در راستای توسعه و نگهداشت شهر استقبال می کند.

وی افزود: اگر مشارکت شهروندان در مدیریت شهرها نباشد، دولت ها و شهرداری ها به تنهایی توان رسیدگی به تمام امورات شهر و زمینه سازی توسعه و پیشرفت در آن را ندارند و ما به عنوان مدیریت شهری باید فرهنگ و بستر مشارکت شهروندان در توسعه شهر را فراهم کنیم

پیمان چاردین شهروند خیر اهواز نیز در این دیدار با اشاره به لزوم کمک شهروندان به توسعه شهر، اظهار داشت: زمانی که شهروندان در هر شهری به ویژه در اهواز که از مشکلات زیرساختی زیادی برخوردار است، کمک کنند می توان با شتاب بیشتری به حل مشکلات پرداخت.

وی افزود: زمانی که در آبگرفتگی های اخیر اهواز کارگران و مدیران زحمتکش شهرداری را مشاهده کردم که شبانه روز برای حل مشکل مردم تلاش می کردند، مشتاق شدم که سهم کوچکی در حمایت از آنها داشته باشم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار