شهردار اهواز تاکید کرد : تسریع در اجرای پروژه های دفع آبهای سطحی

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 | 10:26 ق.ظ
شهردار اهواز تاکید کرد : تسریع در اجرای پروژه های دفع آبهای سطحی  شهردار اهواز به همراه حجت الاسلام موسی پور عضو شورای شهر و تعدادی از مدیران و معاونان شهرداری از پروژه های دفع آبهای سطحی و فضای سبز در مناطق یک و دو و هشت بازدید کرد. در جریان این بازدید شهردار اهواز بر تسریع در اجرای پروژه های دفع آبهای سطحی پیش از آغاز فصل […]

 شهردار اهواز به همراه حجت الاسلام موسی پور عضو شورای شهر و تعدادی از مدیران و معاونان شهرداری از پروژه های دفع آبهای سطحی و فضای سبز در مناطق یک و دو و هشت بازدید کرد.

در جریان این بازدید شهردار اهواز بر تسریع در اجرای پروژه های دفع آبهای سطحی پیش از آغاز فصل بارندگی تاکید کرد و از مدیران شهرداری خواست تا با پیمانکارانی که این پروژه ها را به تعویق انداخته اند، برخورد شود و در عین حال از پیمانکارانی که می توانند در این مشکل کمک کنند، استقبال نمایند.
نوشادی در ادامه بازدید خود، آخرین وضعیت فضای سبز در منطقه یک را مورد بررسی قرار داد و علاوه بر صدور دستورات لازم جهت بهبود آن، از مدیران مناطق خواست روزانه از وضعیت فضای سبز به شهرداری مرکز گزارش دهند.
شهردار کلانشهر اهواز در جریان این بازدید به اجرائیات شهرداری دستور داد نسبت به جمع آوری طیور زنده در مرکز شهر اقدام نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار