پیام مدیرعامل به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 | 10:46 ق.ظ
پیام مدیرعامل به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی بنام خداوند بخشنده و مهربان روابط‌ عمومی آمیزه‌ای از اخلاق، علم و هنر است. ارتباطی عمیق،‌ صمیمی و پر از عشق و محبت؛ ویژگی فعالان این حوزه، اخلاق در مواجهه، علم در بکارگیری کلمات و هنر در بیان و معاشرت است.   روابط‌ عمومی بستر انتقال و دریافت پیام، آینه‌ی تمام قد سازمان و اصلی […]
بنام خداوند بخشنده و مهربان
روابط‌ عمومی آمیزه‌ای از اخلاق، علم و هنر است. ارتباطی عمیق،‌ صمیمی و پر از عشق و محبت؛ ویژگی فعالان این حوزه، اخلاق در مواجهه، علم در بکارگیری کلمات و هنر در بیان و معاشرت است.
 
روابط‌ عمومی بستر انتقال و دریافت پیام، آینه‌ی تمام قد سازمان و اصلی ترین حلقه ارتباط میان مدیران و کارکنان است. جایی برای شنیده شدن، جایی برای گفتن بدون دغدغه‌ی خواسته‌ها و جایی برای آرام شدن. می‌خواهی از روابط‌ عمومی بیشتر بدانی جایی قدم بگذار که صفا، صمیمت، صداقت،‌ دوستی، مهربانی،‌ همدلی و هم‌ زبانی موج می‌زند.
 
۲۷ اردیبهشت ماه هر سال بهانه‌ ایست برای اینکه بدانیم،‌ کسانی کنارمان هستند که با چشم دل دنیا را می‌بینند و با تکیه بر قلبشان تصمیم می‌گیرند.
 
اینجانب این روز خجسته را خدمت فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور،  به ویژه کارکنان تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت همگان را آرزومندم.
 
 
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار