صرفه‌جویی اقتصادی ۷ میلیارد تومانی در شرکت نیشکر خوزستان/ تقاضای خارجی‌ها را نپذیرفتیم، داخلی‌ها دست به کار شدند

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 | 18:49 ب.ظ
صرفه‌جویی اقتصادی ۷ میلیارد تومانی در شرکت نیشکر خوزستان/ تقاضای خارجی‌ها را نپذیرفتیم، داخلی‌ها دست به کار شدند عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با اقدامی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در این شرکت‌ها شد اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر هفت کارخانه نیشکر را شامل می‌شود که برای کار کردن بویلرهایش تا قبل از امروز از گازوئیل استفاده می‌شد. […]

عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با اقدامی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در این شرکت‌ها شد اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر هفت کارخانه نیشکر را شامل می‌شود که برای کار کردن بویلرهایش تا قبل از امروز از گازوئیل استفاده می‌شد.

وی افزود: با توجه به اینکه گازوئیل نسبت به گاز از نظر اقتصادی برای کشور با اهمیت‌تر و بیشتر مورد نیاز است ما ترجیح دادیم که با جایگزین کردن سوخت گاز و گازسوز کردن بویلرها قدمی در این راستا برداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد: ارتباط‌ها برای گازسوز کردن بویلرها با شرکت‌های خارجی برقرار شد اما شرایط تعمیر و تقاضاها از نظر ما قابل قبول نبود بنابراین متخصصین داخلی دست به کار شدند و با تغییراتی که در سیستم ایجاد کردند توانستند با حداقل هزینه گازسوز کردن کامل بویلر را انجام دهند.

وی افزود: امروز پایلوت این طرح افتتاح شد و انشالله تا پایان شهریور ماه بقیه کشت و صنعت‌ها با توان داخلی نیز به این سیستم مجهز خواهند شد.

ناصری گفت: با اجرای این طرح حداقل صرفه‌جویی در مصرف سوخت برای هر شرکت سالیانه یک میلیارد تومان و در مجموع تمام شرکت‌ها ۷ میلیارد تومان خواهد بود که به همت و با تلاش کارکنان کشت و صنعت حکیم فارابی این کار محقق خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار