نیروی انتظامی پیشانی مقوله امنیت است

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 02:00 ق.ظ
نیروی انتظامی پیشانی مقوله امنیت است نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی پیشانی مقوله امنیت است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله “محسن حیدری” در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان و رئیس عقیدتی سیاسی، جانشین، معاون هماهنگ کننده و تنی چند از مسئولان انتظامی استان، ضمن تبریک عید سعید فطر به سبز قامتان این نیرو از تلاش های تک تک کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کردند.

وی با بیان اینکه علی رغم توطئه های مختلف دشمنان در نا امن جلوه دادن کشور خصوصاً در استان خوزستان اما ما شاهد امنیت مطلوبی در این استان هستیم، خاطر نشان کرد: مسئولیت عزیزان ما در نیروی انتظامی فوق العاده زیاد و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارند و بر اثر جدیت، اخلاص و دلسوزی آنان ما توفیقات زیادی در برقراری امنیت داشته ایم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برای حضور حداکثری مردم باید موانع را با تمام قدرت از بین ببریم تا مردم حضوری پرشوردرانتخابات داشته باشند، اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا یکی از موانع است که مسئولان مربوطه باید تدابیری بیندیشند تا مردم با خیال آسوده در انتخابات شرکت کنند چراکه حضور حداکثری مردم هم ضامن اقتدار نظام بوده و هم ضامن بقاء و استمرار آن است.
آیت‌الله حیدری با بیان اینکه مقوله امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی دارد که به سازمان های متعددی مربوط بوده و نیروی انتظامی به عنوان پیشانی آن محسوب می شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی همچون گذشته امنیت انتخابات امسال را به نحوه مطلوب فراهم آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، بازاریان، معلمان و حتی ورزشکاران در مقوله امنیت پایدار اشاره داشت و گفت: کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان برای ما خبر بسیار مسرت بخشی است.

وی به اهمیت راه اندازی ستاد عشایر در استان اشاره کرد و افزود: این ستاد می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی خصوصاً تیراندازی های غیرمجاز نقش موثری داشته باشد.

کشف ۲ تن مواد مخدر

در این دیدار سردار “سید محمد صالحی” فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز به اقدامات پلیس در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ایام ماه مبارک رمضان و شب های لیالی قدر با تلاش کارکنان نیروی انتظامی با امنیت خوب و مطلوبی برگزار شد که البته در بحث امینت ارگان های دیگری چون اداره اطلاعات، سپاه و…. نیز کمک شایانی کردند.

وی افزود: با انجام برنامه ریزی های منسجم و تدابیر اندیشیده شده نماز عید سعید فطر در کمال آرامش و امنیت بدون هرگونه حواشی برگزار شد و با تلاش شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان شاهد کاهش ۱۰ درصدی جرایم خشن در سطح استان بوده ایم.

این مقام انتظامی به کشف نزدیک به ۲ تن انواع موادمخدر در خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز که به صورت مستمر در سطح استان به اجرا گذاشته می شود اشاره وگفت: در راستای این طرح ها که در ماه مبارک رمضان اجرا شد، ۴۳۴ قبضه انواع سلاح جمع‌آوری شده که ۱۶۳ قبضه آن جنگی و ۲۷۱ قبضه اسلحه شکاری بوده است.

عضو شورای تامین استان خوزستان در پایان به اقدامات ایجابی و فرهنگی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در راستای عدم به کار گیری سلاح و کاهش تیراندازی ها با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی با اندیشمندان، فرهیختگان، شیوخ و بزرگان عشایر اشاره وتصریح کرد: انجام اقدامات فرهنگی نقش موثری در کاهش تیراندازی ها خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار