فرصت زندگی دوباره به قاتل پس از ۲۵ سال با سعی و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 11:02 ق.ظ
فرصت زندگی دوباره به قاتل پس از ۲۵ سال با سعی و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خبر داد: با همکاری و مشارکت اعضاء شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک ، قاتل دختر نوجوان پس از ۲۵ سال با عفو و گذشت خانواده مقتول از چوبه دار رها و فرصت زندگی دوباره را به او بخشیدند.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خبر داد: با همکاری و مشارکت اعضاء شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک ، قاتل دختر نوجوان پس از ۲۵ سال با عفو و گذشت خانواده مقتول از چوبه دار رها و فرصت زندگی دوباره را به او بخشیدند.

🔻 به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان خوزستان دکتر علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۳۷۵ فردی در اندیمشک بدلیل اختلافات خانوادگی با همسایه خود دختر نوجوان همسایه را به قتل می رساند و متواری می شود که پس از مدتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌گردد و به قتلی که مرتکب شده اعتراف و پس از طی مراحل دادرسی منجر به صدور حکم نهایی و قصاص برای او گردید.

وی افزود: طی این سال ها افراد و هیئت های مختلفی از معتمدین ، خیرین و حتی گروه اعزامی از آستان قدس رضوی و گروه های دیگر از سراسر استان و کشور تلاش های فراوانی نمودند ولی نتیجه ی حصول نگردید و اولیاء دم بر قصاص قاتل پا فشاری می کردند و بخاطر اینکه خانواده قاتل دیگر واسطه جهت جلب رضایت نفرستند از شهرستان اندیمشک به دزفول نقل مکان می کنند.

باوی در ادامه بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین اینکه قاتل طی این ۲۵ سال از کار خود بسیار پشیمان شده بود با دستور مقام قضایی جهت حل و فصل موضوع و همکاری اجرای احکام دادگاه اندیشمک و همچنین مشارکت اعضاء شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک جلسات متعددی در چند ماه پیش برای جلب رضایت خانواده مقتول برگزار شد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان ضمن تشکر از سعی و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک در حل و فصل این موضوع خاطر نشان کرد: خانواده مقتول پس از ۲۵سال سختی و صبوری بلاخره همزمان با عید سعید فطر و تلاش و کوشش رئیس دادگستری دزفول ، اعضاء شورای حل اختلاف دزفول و اندیمشک ، بزرگان و خیرین از خون فرزند خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند و فرصت زندگی دوباره به او بخشیدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار