لزوم ورود مدیران به فاز اجرایی و تلاش در جهت بهبود شرایط استان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 09:53 ق.ظ
لزوم ورود مدیران به فاز اجرایی و تلاش در جهت بهبود شرایط استان استاندار خوزستان گفت: از مدیران انتظار دارم وارد فاز اجرایی شوند و برای بهبود شرایط استان تلاش بیشتری نمایند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان آبادان بیان کرد: از مدیران انتظار دارم وارد فاز اجرایی شوند و برای بهبود شرایط استان تلاش بیشتری نمایند.

وی گفت: متاسفانه مدیران برخی شرکت ها در استان پروازی هستند و در محل کار حضور ندارند باید این روند در استان برطرف شود و مدیر باید در محل کار مستقر باشد.

استاندار خوزستان گفت: برخی از شرکت های استان با وجود درآمد بالا عملکرد مناسبی در مسئولیت های اجتماعی ندارند و در جلسات حضور نمی یابند و پاسخگو نیستند.

وی تاکید کرد: مدیران این شرکت ها وقتی به جلسات دعوت می شوند باید حضور یابند و پاسخگو باشند در غیر این صورت برخورد شدیدی با آن ها انجام خواهد داد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: آسیب های اجتماعی و فاصله درآمدی بالا و سختی ها و فشارهای زیادی بر مردم وارد است و مدیران باید کمک کنند تا قدری از این فشارها در جامعه کاهش یابد.

استاندار خوزستان گفت: در صورتی که واکسیناسیون کرونا به سرعت در استان و کشور بدون هیچ مشکلی انجام شود مراسم پیاده روی اربعین امسال در خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: باید آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم در استان فراهم باشد چرا که امسال این مراسم با شکوه در اوج گرما و تنش آبی برگزار می شود و احتمال تردد جمعیت بالایی در این مراسم وجود دارد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از تمامی دستگاه ها انتظار می رود که شرایط لازم برای برگزاری این مراسم را در استان فراهم کنند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار