تامین روشنایی زمین فوتبال کوی خزامی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 10:42 ق.ظ
تامین روشنایی زمین فوتبال کوی خزامی روشنایی زمین فوتبال کوی خزامی با همکاری شرکت فولاد خوزستان تامین شد. مصطفی اژدری زاده، مدیر پروژه های ناحیه ساختمانی و سازه شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، زمین فوتبال کوی خزامی از توابع شهرستان کارون شامگاه ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰  […]

روشنایی زمین فوتبال کوی خزامی با همکاری شرکت فولاد خوزستان تامین شد.
مصطفی اژدری زاده، مدیر پروژه های ناحیه ساختمانی و سازه شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، زمین فوتبال کوی خزامی از توابع شهرستان کارون شامگاه ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰  روشن گردید.
 
اژدری زاده افزود: در زمین ورزشی منطقه محروم کوی خزامی، بیش از ۲۰ تیم فوتبال از رده نوجوانان تا پیشکسوتان فعالیت دارند که با توجه به گرمای منطقه، امکان تمرین در بیشتر ساعات روز برای هم استانی های ورزش دوستمان وجود نداشت و به دلیل نبود سیستم روشنایی، این امکان در ساعات بعد از غروب آفتاب نیز میسر نبود.
 
وی ادامه داد: با همت شرکت فولاد خوزستان و حمایت مدیرعامل محترم مجموعه، زمین فوتبال مورد نظر با پیگیری معاونت برنامه ریزی و توسعه روشن گردید.
 
وی خاطرنشان کرد: این پروژه در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ از سوی مدیریت پروژه‌های ساختمانی و سازه و با نظارت مهندسین مشاور تدبیر ساحل پارس آغاز و توسط شرکت پیمانکاری یاوران فولاد جنوب در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام رسید؛ جا دارد از زحمات تمامی همکاران که از بدو شروع این پروژه در اجرای آن نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر نمایم.

امید است با حمایت های مدیرعامل محترم و سایر مسئولان، شرکت فولاد خوزستان بتواند کماکان در خدمت رسانی به هم استانی های عزیز و در ایفای مسئولیت های اجتماعی عملکرد موفقی داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار