فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان: ۱۱۶ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال برای نیازمندان خوزستان تهیه شد

تاریخ انتشار: شنبه 1 خرداد 1400 | 10:27 ق.ظ
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان: ۱۱۶ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال برای نیازمندان خوزستان تهیه شد سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۱۶ هزار بسته معیشتی توسط سپاه تهیه شده که امروز ۶ هزار و ۲۰۰ بسته آن آماده اهدا بین نیازمندان است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران استان خوزستان (تعمیرات لوازم سرمایشی محرومان) و توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در محل حوزه بسیج تندگویان، اظهار کرد: برنامه بسیار خوبی برای محرومان در دستور کار است؛ یکی از این اقدامات تهیه وسایل معیشتی  با دستور مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه است.

 

وی با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی در راستای پشتیبانی از طرح شهید سردار سلیمانی بین محرومان توزیع می‌شود، افزود: با توجه به گرمای طاقت‌فرسای خوزستان بسیاری از وسایل سرمایشی نیاز به تعمیرات دارند که اجرای این طرح خوب خیلی لازم بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: ۲۳ هزار جهادگر به مدت سه ماه این کار مهم را انجام می‌دهند و این رزمایش از امروز آغاز به کار می‌کند.

 

سردار شاهوارپور عنوان کرد: در شهرستان‌ها نیز به تبع اهواز رزمایش اجرا می‌شود؛ از تمام بسیجیان گمنام که وارد عمل شده و در این کار خداپسندانه همکاری دارند نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار