رکورد شکنی تراکتورها در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 1 خرداد 1400 | 10:34 ق.ظ
رکورد شکنی تراکتورها در خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال ۹۹ با جذب یک هزار و ۵۱۰ دستگاه تراکتور، رکورد جذب تراکتور در استان شکسته شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان گفت: استان خوزستان در سال گذشته با جذب ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال از محل خط اعتباری شماره ۸ مکانیزاسیون موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

خدارحم امیری زاده  با بیان اینکه در سال ۹۹ با جذب یک هزار و ۵۱۰ دستگاه تراکتور رکورد جذب تراکتور در استان شکسته شد افزود: در سال ۹۸ تعداد ۵۶۴ دستگاه تراکتوردر استان جذب شده بود .

وی ادامه داد: همچنین در سال ۹۹ ، ۴۲ دستگاه کمباین در استان جذب شد که نسبت به سال پیش از آن ۷۵ درصد رشد را نشان می دهد.

امیری زاده به جذب ۱۳۰ درصدی ادوات کشاورزی در سال ۹۹ نیز اشاره و اضافه کرد: در سال ۹۸ ، ۶۵۴ دستگاه ادوات کشاورزی جذب شد که این میزان در سال ۹۹ به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه رسید.

وی با بیان اینکه  در سال ۹۹ تلاش شد از فرصت بدست آمده برای جذب ادوات کشاورزی حفاظتی استفاده شود اظهار داشت: نیمی از ماشین آلات کشاورزی جذب شده مربوط به کشاورزی حفاظتی بوده است.

امیری زاده با اشاره به اینکه  تا قبل از سال ۹۹  کشاورز تراکتور را بدون ادوات دریافت می کرد تصریح نمود: برای جلوگیری از اختلاف قیمت تراکتور در بازار آزاد با قیمت کارخانه ای آن و همچنین جلوگیری از ورود دلالان به بازار سال گذشته تراکتور بدون ادوات به کشاورز تحویل داده نشد .  

وی در پایان گفت: شهرستان شوش بیشترین میزان جذب ماشین آلات کشاورزی را به خود اختصاص داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار