کارخانه های تولید آسفالت سازمان عمران شبانه روز در حال فعالیتند

تاریخ انتشار: شنبه 1 خرداد 1400 | 12:15 ب.ظ
کارخانه های تولید آسفالت سازمان عمران شبانه روز در حال فعالیتند مدیر عامل سازمان عمران گفت : کارخانه های تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری اهواز در دو شیفت روز و شب در حال فعالیت می باشند.  سید صاحب موسوی افزود : با توجه به دستور شهردار محترم اهواز مبنی بر تداوم و استمرار تولید آسفالت ، هر دو کارخانه این سازمان بصورت شبانه روزی در حال […]
مدیر عامل سازمان عمران گفت : کارخانه های تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری اهواز در دو شیفت روز و شب در حال فعالیت می باشند.
 سید صاحب موسوی افزود : با توجه به دستور شهردار محترم اهواز مبنی بر تداوم و استمرار تولید آسفالت ، هر دو کارخانه این سازمان بصورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند تا کلیه مناطق هشتگانه بتوانند از این خدمات بهره مند گردند.
وی در ادامه گفت : علاوه بر تولید شبانه روزی آسفالت ، اکیپ های اجرای آسفالت این سازمان نیز در دو شیفت مشغول به کار می باشند.
موسوی در انتها گفت : هم اکنون دو اکیپ اجرای آسفالت این سازمان در کوی پردیس (خیابانهای گلشن دو تا هفت) و کوی زرگان (خیابانهای ایثار یک تا سه) و یک اکیپ لکه گیر آسفالت نیز در کوی علوی مستقر و در حال فعالیت می باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار