استاندار خواستاندار خوزستان تاکید کرد /زستان تاکید کرد /

لزوم اولویت داشتن نیرهای بومی در استخدام‌های آینده پتروشیمی ماهشهر

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 خرداد 1400 | 11:36 ق.ظ
لزوم اولویت داشتن نیرهای بومی در استخدام‌های آینده پتروشیمی ماهشهر قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه جلسه با مدیران پتروشیمی ماهشهر که امروز (۲ خردادماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دومین جلسه ستاد تسهیل را با حضور معاون وزیر کشور در ماهشهر برگزار کردیم تا مسائل مطرح‌شده، در ستاد تسهیل ملی پیگیری شود. وی افزود: برخی واحدهای پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر […]

قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه جلسه با مدیران پتروشیمی ماهشهر که امروز (۲ خردادماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دومین جلسه ستاد تسهیل را با حضور معاون وزیر کشور در ماهشهر برگزار کردیم تا مسائل مطرح‌شده، در ستاد تسهیل ملی پیگیری شود.

وی افزود: برخی واحدهای پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر مسائل و مشکلاتی دارند که باید در سطح ملی پیگیری شود.

استاندار خوزستان گفت: قرار است این واحدها در نامه‌ای مشکلات خود را مطرح کنند تا در جسله ستاد تسهیل ملی این مسائل پیگیری و حل شود.

وی افزود: واگذاری زمین برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر یکی از مباحثی است که باید در درون استان خوزستان پیگیری شود. در این زمینه توافقاتی میان پتروشیمی ماهشهر و پدافند غیر عامل و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است تا روند توسعه پتروشیمی تسریع شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اشتغال نیروهای بومی در واحدهای پتروشمی گفت: در استخدام‌های آینده واحدهای پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، اولویت باید نیروهای بومی شهرستان باشد و بیشتر از این نیروها استفاده شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار