مشکل کمبود تخت و دستگاه اکسیژن در خوزستان نداریم

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 خرداد 1400 | 10:21 ق.ظ
مشکل کمبود تخت و دستگاه اکسیژن در خوزستان نداریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، گفت: با توجهی که به دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان شد، مشکل کمبود تخت و دستگاه اکسیژن دراستان را نداریم.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فرهاد ابولنژادیان در بیست و ششمین آئین پویش «ره سلامت» که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد با ابراز خرسندی از اارتقاء دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه،اظهار داشت: پیچ سنگین کرونای انگلیسی از خوزستان آغاز شد و اگر حمایت وزیر محترم بهداشت و دیگر مدیران و همکاران وزارت نبود، با مشکلات بیشتری موتجه می شدیم.

وی با اشاره به اینکه در خوزستان به شرایطی رسیده بودیم که تنها ۷۰ تخت خالی در کل استان وجود داشت، افزود:با توجه طرحی که توسط وزیر محترم بهداشت رقم خورد و طی آن دارو رمدسیویر برای درمان بیماران تجویز می‌شد توانستیم مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را به‌صورت چشمگیری کاهش دهیم.

ابولنژادیان اعلام کرد: در حال حاضر خدا را شکر می‌کنیم که شرمنده ملت نیستیم و با توجهی که به دانشگاه‌های خوزستان شد در حال حاضر مشکل کمبود تخت و دستگاه اکسیژن در استان را نداریم.

وی افزود: با توجه همکاری‌هایی که ائمه جمعه و سران شیوخ انجام دادند توانستیم سختی‌ها را پشت سر بگذاریم و در میزان ابتلا به کرونا و مرگ‌ومیر آهنگ افزایشی نداشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپوراهواز با اشاره به همکاری نمایندگان مجلس در مبارزه با کرونا گفت: تا سه هفته پیش ۲ هزار و ۱۰۰ بیمار کرونایی در استان داشتیم که این آمار امروز به هزار و ۱۰۰ بیمار رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار