وزیر بهداشت:

میزان فوتی‌های پیک اخیر کرونا در خوزستان کمتر از نصف پیک قبل بود

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 خرداد 1400 | 10:53 ق.ظ
میزان فوتی‌های پیک اخیر کرونا در خوزستان کمتر از نصف پیک قبل بود وزیر بهداشت گفت: میزان مرگ‌ومیر ناشی از شیوع کرونا در پیک اخیر این بیماری در خوزستان کمتر از نصف مرگ‌ومیرهای پیک قبل در استان بود.

وزیر بهداشت گفت: میزان مرگ‌ومیر ناشی از شیوع کرونا در پیک اخیر این بیماری در خوزستان کمتر از نصف مرگ‌ومیرهای پیک قبل در استان بود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از کاوش اخبار، سعید نمکی روز دوشنبه در حاشیه آئین بهره‌برداری از چهار پروژه بهداشتی و درمانی در دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه ستاد کرونای خوزستان توانست موج سنگین کرونای انگلیسی را به عنوان اولین استان گرفتار به خوبی مدیریت کند.

وی افزود: هر چند مرگ یک نفر نیز برای ما زیاد است اما تعداد مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا در پیک اخیر خوزستان نسبت به پیک قبلی بیماری کمتر از نصف بود که این امر نشان‌دهنده مدیریت مدبرانه و هوشمندانه این بیماری در خوزستان بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از شیوخ، جامعه روحانیت، استاندار و فرمانداران خوزستان در مدیریت عید فطر امسال، عنوان کرد: عید فطر امسال در خوزستان نسبت به سال گذشته به مراتب آرام تر برگزار شد و میزان گرفتاری ما در زمینه برگزاری مهمانی‌ها و شیوع کرونا کمتر بود.

نمکی افزود: امروز در راستای عرض تبریک به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی در خرمشهر و آبادان حضور و سپس در آستانه سالروز چهارم خرداد برای افتتاح چهار پروژه در دزفول حضور یافتم.

وی تأکید کرد: زیرساخت‌های خوزستان به خوبی در حال توسعه است که لازم است این امر تداوم یابد.

وزیر بهداشت همچنین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر و به رغم تمام فشارهای اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا حدود یک هزار و ۴۰۰ طرح بهداشتی و درمانی در کشور افتتاح شده و یا اواخر مردادماه امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش مهر، وزیر بهداشت عصر امروز دوشنبه به منظور افتتاح چهار طرح بهداشتی و درمانی به دزفول سفر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار