فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان :

تخلفات کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی رسیدگی می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 خرداد 1400 | 09:37 ق.ظ
تخلفات کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی رسیدگی می‌شود ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (چهارم خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر لازم برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی اندیشیده شده و مقرر شده است که فرمانداران با همکاری روسای شبکه‌های بهداشت و درمان هر شهرستان، مکان‌های روباز را برای فعالیت در […]

ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (چهارم خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر لازم برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی اندیشیده شده و مقرر شده است که فرمانداران با همکاری روسای شبکه‌های بهداشت و درمان هر شهرستان، مکان‌های روباز را برای فعالیت در زمان تبلیغات کاندیداها شناسایی و به قرارگاه عملیاتی کرونا معرفی کنند.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز تیم‌هایی به منظور نظارت و ارزیابی فعالیت کاندیداها از نظر مخاطرات بهداشتی در شرایط کرونایی تشکیل داده‌اند که در موعد قانونی، فعالیت این تیم‌ها آغاز خواهد شد.

حیاتی بیان کرد: دستورالعمل نحوه فعالیت در ستادهای انتخاباتی در شرایط کرونا و در روز اخذ رای نیز به ستاد انتخابات خوزستان اعلام شده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: برابر مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا و ستاد امنیت انتخابات، تخلفات کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی رسیدگی می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم نیز در شرایط بسیار خوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

حیاتی گفت: اصناف مراقب باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. در وضعیت بسیار شکننده‌ای به سر می‌بریم و هر آن ممکن است وضعیت خوزستان قرمز شود و سپس با محدودیت فعالیت اصناف مواجه می‌شویم. اصناف اگر می‌خواهند همچنان فعالیت با دوامی داشته باشند، باید پروتکل‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار