مناطق نفتخیز جنوب از ۸ فرصت سرمایه‌گذاری در تاسیسات فرآورش سیار نفت رونمایی کرد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 خرداد 1400 | 09:48 ق.ظ
مناطق نفتخیز جنوب از ۸ فرصت سرمایه‌گذاری در تاسیسات فرآورش سیار نفت رونمایی کرد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام، از ۸ فرصت سرمایه‌گذاری در تاسیسات فرآورش سیار نفت برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان رونمایی کرد. این رونمایی در رویدادی که به همین منظور توسط پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و با حضور سرپرست این پارک و مدیران […]

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام، از ۸ فرصت سرمایه‌گذاری در تاسیسات فرآورش سیار نفت برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش‌بنیان رونمایی کرد.

این رونمایی در رویدادی که به همین منظور توسط پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و با حضور سرپرست این پارک و مدیران ارشد وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین شرکت‌های توانمند و دانش‌بنیان علاقمند به پروژه‌های تأسیسات فرآورش سیار نفت روز سه‌شنبه چهارم خردادماه به صورت حضوری و برخط برگزار شد، صورت پذیرفت.

در این رویداد، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، خرید خدمات، تامین، نصب، راه اندازی، راهبری، تعمیرات و نگهداری ۸ مجموعه فرآورشی سیار در مخازن نفتی اهواز، مسجدسلیمان، رگ‌سفید، کوپال و رامشیر مجموعاً به ظرفیت ۲۲۰ هزار بشکه را به شرکت‌های علاقمند معرفی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار