کسب رتبه های برتر در سومین سمینار بین المللی مسئولیت های اجتماعی (CSR) توسط منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 خرداد 1400 | 10:34 ق.ظ
کسب رتبه های برتر در سومین سمینار بین المللی مسئولیت های اجتماعی (CSR) توسط منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند در سومین سمینار بین المللی مسئولیت های اجتماعی در سه بخش حائز رتبه های برتر شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، اختتامیه سومین سمینار بین المللی مسئولیت‌های اجتماعی (CSR) روز سه شنبه ۴ خرداد ماه سال جاری در سالن همایش این سازمان با حضور معاونین فرهنگی و اجتماعی و مسئولین مناطق آزاد در اروند برگزار گردید.
طی این سمینار مناطق آزاد در حوزه های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی با نظر هیئت علمی داوران مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند که سازمان منطقه آزاد اروند با فعالیت‌های مستمر و عملکرد مناسب در بخش توسعه جوامع محلی در حوزه بهداشت و سلامت به دلیل احداث، بهسازی و تجهیز مراکز درمانی و ارتقای علمی مراکز بهداشتی و درمانی حائز رتبه برتر شد.
همچنین در بخشی دیگر پس از بررسی دقیق گزارش عملکرد ارسالی به دبیرخانه این سمینار، سازمان منطقه آزاد اروند در بعد توسعه جوامع محلی در حوزه عمران و آبادی به دلیل میزان کمی و کیفی پروژه های انجام شده و درحال انجام منطقه از نظر هیئت داوران به عنوان منطقه برتر اعلام شد.
شایان ذکر است در بخش پایانی این سمینار، جایزه ویژه هیئت داوران به دلیل تفکر مسئولانه در پایه گذاری نخستین جشنواره ارزیابی مناطق آزاد صنعتی و تجاری کشور در زمینه مسئولیت اجتماعی به مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند تعلق گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار