آتش سوزی انبار الکل در اهواز مهار شد/۱۲ آتش نشان راهی بیمارستان شدند

تاریخ انتشار: شنبه 8 خرداد 1400 | 10:15 ق.ظ
آتش سوزی انبار الکل در اهواز مهار شد/۱۲ آتش نشان راهی بیمارستان شدند رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی انبار الکل عامری اهواز از سنگین‌ترین حریق‌ها بود که با ۱۰۰ نیروی آتش نشانی مهار شد.  ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت:حریق انبار الکل در منطقه کوی عامری اهواز در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پنجشنبه در خیابان علوی منطقه […]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی انبار الکل عامری اهواز از سنگین‌ترین حریق‌ها بود که با ۱۰۰ نیروی آتش نشانی مهار شد.

 ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت:حریق انبار الکل در منطقه کوی عامری اهواز در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پنجشنبه در خیابان علوی منطقه عامری اهواز رخ داد و نیروهای عملیاتی بلا فاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این انبار الکل دارای مواد شیمیایی و اشتعالزا بود و همین امر موجب گسترده شدن آتش سوزی در سطح وسیعی شده بود .

این مقام مسئول گفت: این آتش‌سوزی یکی از سنگین‌ترین حریق‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون بوده که بیش از یکصد نیرو به همراه ۲۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی سبک و سنگین در محل برای اطفای حریق و ایمن سازی تلاش کردند. باتوجه به وجود مواد شیمیایی و الکل در این انبار احتمال دارد تا ساعاتی دیگر ایمن‌سازی به طول انجامد.

وی در پایان عملیات ۷ ساعته افزود: خوشبختانه عملیات خنک کردن آتش با استفاده از کف سه درصد نتیجه موثری داشته و شعله‌های آتش فروکش کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود : بیش از یکصد آتش نشان و ۲۰ خودروی اطفای حریق به محل آتش سوزی اعزام شده اند و پس از مهار آتش سوزی درحال خنک سازی محل حادثه هستند .

وی گفت: در این عملیات سنگین ۱۲ آتش‌نشان به دلیل گستردگی آتش‌سوزی مصدوم شدند که ۹ نفر به بیمارستان طالقانی منتقل شدند و سه آتش‌نشان دیگر در محل درمان شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: باتوجه به اینکه حریق در بین منازل مسکونی رخ داده عملیات اطفای آتش تا اندازه ای کار ما را دشوار کرد اما به همت نیروهای متخصص، این عملیات با موفقیت انجام شد.

قنبری خاطرنشان کرد : پنج آتش نشان در این عملیات مصدوم و به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل شدند ، کارشناسان در محل حادثه در حال بررسی علت حریق هستند .

 

مبع : نبض شهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار