مشارکت ملی حفاری در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ با اختصاص فضای مناسب

تاریخ انتشار: شنبه 8 خرداد 1400 | 10:18 ق.ظ
مشارکت ملی حفاری در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ با اختصاص فضای مناسب شرکت ملی حفاری ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و بنا به تاکید مدیرعامل مبنی بر مشارکت در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹، نسبت به اختصاص مجمتع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت به این امر اقدام کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی […]

شرکت ملی حفاری ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و بنا به تاکید مدیرعامل مبنی بر مشارکت در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹، نسبت به اختصاص مجمتع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت به این امر اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی و خدمات شرکت در این باره گفت: با توجه به دستور دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل در نشست با روسای بهداشت و درمان صنعت نفت و  مرکز بهداشت شرق اهواز در نزدیکترین زمان ممکن این مجتمع که در منطقه زیتون کارمندی در کلانشهر اهواز واقع است با امکانات مناسب در اختیار این مراکز قرار گرفت.

محسن پاکنژاد افزود: این مکان از روز دوشنبه (سوم خرداد ۱۴۰۰) به عنوان پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ پذیرای مراجعان و شهروندان شریف خوزستانی برای دریافت حدمات واکسیناسیون می باشد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در محل مجتمع فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت از حسن نظر و مساعدت های مدیرعامل شرکت ملی حفاری در این ارتباط تشکر کرد و گفت: ملی حفاری با تخصیص این مجموعه واقع در خیابان زاویه و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اختصاص مجتمع فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت نهایت همکاری را با این مرکز و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عمل آوردند.

دکتر بهرام دهقان با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون در چارچوب اعلام شرایط سنی و  طرح  تدوین شده از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می گیرد، افزود: در زمان حاضر شهروندان مناطق مسکونی پیرامونی و همچنین بازنشستگان بالای ۶۵ سال صنعت نفت می توانند با مراجعه به این مکان ها از خدمات واکسیناسیون کووید ۱۹ با کمترین صرف وقت برخوردار شوند.

وی با اشاره به خدمات بیمارستان بزرگ نفت اهواز به مراجعان و بیماران کرونایی از بدو شیوع این ویروس اظهار کرد: کادر درمانی این بیمارستان همسو با مدافعان سلامت مراکز بیمارستانی و درمانی  سراسر کشور همه تلاش خود را به کار گرفته اند و هم اینک  ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان تحت مداوا  قرار دارند.

رئیس مرکر بهداشت شرق اهواز هم  با این توضیح که در مناطق تحت پوشش این مرکز هشت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ پیش بینی شده که مجتمع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی ملی حفاری پایگاه تجمیعی شماره یک محسوب می شود، از همکاری و همراهی مدیریت ارشد و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران در این زمینه قدردانی و تشکر کرد.

امراله مردانی گفت: این پایگاه جمعیت ساکن در  زیتون کارمندی، کوی ملت، فرهنگیان ، ملی راه و زرگان را پوشش می دهد که این جمعیت در رده سنی بالای ۶۵ سال ، بالغ بر ۴۴ هزار نفر می شوند و راه اندازی این پایگاه موجب گردیده که مراکز بهداشت به روال عادی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سایر همشهریان را پیگیری نمایند.

وی ساعت کار این پایگاه را همه روزه از ساعت ۸ صبح ر تا ۲۰ اعلام و افزود: همکاری کارکنان بخش های مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران خاصه کارکنان مجتمع در این ارتباط بسیار عالی است.

دکتر غلامحسین ابوالفتحی رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران نیز با اشاره به نشست های مشترک و رایزنی میان بهداشت و درمان صنعت نفت و مرکز بهداشت شرق اهواز با مدیریت ارشد ملی حفاری ، گفت:  همکاری میان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین مرکز بهداشت شرق اهواز و شرکت ملی حفاری مستمر بوده و این همکاری ها به نحو مطلوب تداوم خواهد داشت.

 

منبع : نبض شهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار