انجام روزانه ۳ هزار مورد واکسیناسیون در شرق اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 8 خرداد 1400 | 12:18 ب.ظ
انجام روزانه ۳ هزار مورد واکسیناسیون در شرق اهواز رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: به صورت میانگین در شرق اهواز روزانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر واکسینه می‌شوند و سعی بر این است که هرچه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۶۵ سال به بالا به پایان برسد. امراله مردانی با بیان اینکه روند کاهشی مبتلایان به کرونا به صورت ثابت مانده است، اظهار کرد: […]

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: به صورت میانگین در شرق اهواز روزانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر واکسینه می‌شوند و سعی بر این است که هرچه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۶۵ سال به بالا به پایان برسد.

امراله مردانی با بیان اینکه روند کاهشی مبتلایان به کرونا به صورت ثابت مانده است، اظهار کرد: روزانه به صورت میانگین ۴۰۰ تا ۵۰۰ مراجعه‌کننده در شرق اهواز داریم که از ۵۰ درصد این تعداد، تست گرفته می‌شود.

وی افزود: تنها از مراجعه‌کنندگان دارای علائم کرونا تست PCR گرفته می‌شود و از تست‌های گرفته‌شده نیز ۵۰ درصد موارد، مثبت می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص روند اجرای واکسیناسیون کرونا نیز گفت: در حال حاضر دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شرق اهواز فعال هستند. مجتمع ملی حفاری در منطقه ملی راه مراکز شماره ۱۹، ۱۲ و ۱۰ بهداشتی شامل کوی ملت، زیتون، ملی راه، زرگان و فرهنگیان را پوشش می‌دهد. دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شرق اهواز نیز در شهرک نفت مستقر است که جمعیت شهرک نفت، کوی آغاجاری، سپیدار و اطراف آن را پوشش می‌دهد.

مردانی افزود: به صورت میانگین در شرق اهواز روزانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر واکسینه می‌شوند و سعی بر این است که هرچه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۶۵ سال به بالا به پایان برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار