سگهای بلاصاحب در شهر اهواز ساماندهی می شوند

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 خرداد 1400 | 09:38 ق.ظ
سگهای بلاصاحب در شهر اهواز ساماندهی می شوند  *سگهای بلاصاحب در شهر اهواز ساماندهی می شوند*           مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز از آغاز کار زنده گیری سگهای بلاصاحب در سطح شهر اهواز خبر داد.        محمود ثابت قدم مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص اختصاص زمین و ایجاد نقاهتگاه ومکانی که سگها در آن نگهداری شوند، […]

 *سگهای بلاصاحب در شهر اهواز ساماندهی می شوند*

          مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز از آغاز کار زنده گیری سگهای بلاصاحب در سطح شهر اهواز خبر داد.
 
     محمود ثابت قدم مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص اختصاص زمین و ایجاد نقاهتگاه ومکانی که سگها در آن نگهداری شوند، گفت: از سال گذشته مکاتباتی با سازمان های منابع طبیعی ، محیط زیست و شرکت نفت در خصوص واگذاری زمینی در پارک جنگلی شهروند به مساحت پنج هکتار به شهرداری اهواز صورت گرفت که پس از توافق با شرکت نفت به دلیل نزدیکی چاههای نفت وبحث HSEوموضوعات ایمنی که باید رعایت می شد، زمینی به مساحت ۳ هکتار در اختیار شهرداری اهواز قرار گرفت و تفاهمنامه آن نیز در حال منعقد شدن می باشد.
 
وی افزود: شرکت توسعه نیشکر نیز دیوارهای پیش ساخته ای  جهت حصارکشی محوطه در حال ساخت با تخفیف ویژه در اختیار شهرداری قرارداد وشرکت نفت بخاطر مسئولیت اجتماعی که دارد متعهد شد زیرساخت  محوطه را بوسیله ماشین آلات خود انجام وتجهیزات آن را فراهم می کند .
 
ثابت قدم ادامه داد:  در حال حاضر در بحث سگهای بلاصاحب شرایط خوبی نیست ومشکلاتی برای شهروندان بوجود آمده وتا زمانی که این زمین آماده شود، ما یک مکان موقت در  منطقه برومی اهواز را اجاره، تجهیز وآماده سازی کردیم ودر بحث جمع آوری وزنده گیری سگهای بلاصاحب فراخوان زدیم که عملیات زنده گیری سگهای بلاصاحب شروع شده و بصورت موقت در مکانی که هم حصار کشی وهم سایه بان دارد، نگهداری می شوند .
 
وی خاطرنشان کرد: زنده گیری سگهای بلاصاحب را از مکانهایی که اعتراض بیشتری از سوی شهروندان شده آغاز کردیم و امیدواریم ظرف دو هفته این کار به پایان برسد.
این مقام مسئول تصریح کرد: در خصوص نگهداری وتغذیه سگها تمهیدات وتجهیزاتی درنظر گرفته شده که جای نگرانی نیست وجمع آوری وانتقال سگها به آنجا باعث می شود که وضعیت وآرامش شهروندان تامین شود واز طرف دیگر دغدغه حامیان حیوانات مرتفع شود که نگرانی خاصی نداشته باشند .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان در خصوص زمان آماده سازی سایت اصلی اظهار کرد: اگر بحث ماشین آلات شرکت نفت به سرعت تامین شود، امیدواریم که تا دوماه آینده زمین اصلی جهت بهره برداری و نگهداری سگهای بلاصاحب به بهره برداری برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار