ترغیب جوانان به ورزش و ارتقاء ورزش محلات از اولویت های مهم مجموعه شهرداری و شورای شهر اهواز است

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 خرداد 1400 | 09:18 ق.ظ
ترغیب جوانان به ورزش و ارتقاء ورزش محلات از اولویت های مهم مجموعه شهرداری و شورای شهر اهواز است  نشست صمیمانه و جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و کاستی های پیرامون ورزش محلات با حضور ریاست و اعضای شورای شهر اهواز، قائم مقام شهردار اهواز ، مدیر منطقه۳، نمایندگان ورزش محلات در کوی زویه(آزادی) برگزار شد .  به منظور توسعه ورزش محلات ،عصر امروز طی نشستی صمیمانه با حضور آقایان سنواتی،کعب عمیر، حجت الاسلام […]

 نشست صمیمانه و جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و کاستی های پیرامون ورزش محلات با حضور ریاست و اعضای شورای شهر اهواز، قائم مقام شهردار اهواز ، مدیر منطقه۳، نمایندگان ورزش محلات در کوی زویه(آزادی) برگزار شد .
 به منظور توسعه ورزش محلات ،عصر امروز طی نشستی صمیمانه با حضور آقایان سنواتی،کعب عمیر، حجت الاسلام موسی پور؛ ریاست واعضای شورای اسلامی شهر اهواز و همچنین سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز و حاتمی کاکش مدیر منطقه به دعوت بزرگان و‌نمایندگان کوی زویه برگزار شد، پیرامون چالش های پیش روی ورزش محلات به بحث و گفتکو و تبادل نظر پرداختند .
سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز در جمع حاضرین این جلسه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین نشست و برنامه ای، گفت: ما در شهرداری اهواز این افتخار را داریم که خلاء هایی که در زمینه ورزش محلات و بر عهده متولیان امر از جمله اداره ورزش جوانان است را تا حدودی و در کنار اداره ورزش  و در حد توان شهرداری پوشش دهیم بطوریکه در میان برخی جوانان این تصور بوجود آمده است که متولی اصلی خدمات دهی و برنامه ریزی برای ورزش جوانان در محلات شهرداری هاست و این امر باعث مباهات و افتخار ماست و این امر با حمایت های شورای شهر اهواز که سالیانه بودجه و اعتبارات قابل توجهی را در زمینه موضوعات فرهنگی و ورزشی در نظر می گیرد میسر شده و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: انتظاری که در مقابل حمایت های مجموعه شهرداری در بحث ورزشی در سطح محلات وجود دارد؛ ترغیب جوانان به حضور حداکثری و در زمین های بازی خاکی و یا چمن محلات است چرا که این مهم ارتباط مستقیم و مثبتی در سلامت اجتماعی و روحیه خانواده ها دارد.
حاتمی مدیر منطقه نیز گفت: امروزه نقش ورزش به حدی مورد اهمیت و توجه قرار گرفته است که شهرداری ها طی چند سال اخیر علی رغم تمامی اقدامات خدماتی و عمرانی در سطح شهر وارد مقوله فرهنگ سازی در زمینه ورزش شده است و برای این منظور اقدامات زیرساختی احداث اماکنی را آغاز کرده است .
در این نشست تخصصی نمایندگان ورزش محلات سطح منطقه سه ضمن بیان مشکلات، درخواست های خود برای رونق هرچه بیشتر ورزش همگانی و ترغیب جوانان برای روی آوردن به ورزش های محله ای را بیان کردند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب و در توان شهرداری منطقه ارائه شد.
گفتنی است در همین راستا و به منظور اقداماتی در زمینه رسیدگی و احیای وضعیت چمن های مصنوعی ، خدمات دهی و تسهیل امور ورزشی جوانان در زمین های خاکی ، همکاری و مشارکت در برگزاری مراسم ورزشی ،کمک به هیئت های ورزشی درحد بضاعت مالی و طبق سرفصل های مساعدت های ورزشی حوزه فرهنگی اجتماعی نیز بحث و برنامه ریزی های لازم انجام و از سوی شهرداری قول مساعد در این زمینه داده شد.

در پایان و‌ به منظور حسن ختام این نشست، از سوی حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه۳ شهرداری ، لباس و اقلام ورزشی به ۵۲ تیم ورزشی سطح محلات منطقه۳ اهدا شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار