شهردار اهواز در دیدار با ائمه جماعات مناطق هشتگانه: مساجد کانون شکل گیری فعالیتهای سالم اجتماعی هستند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 خرداد 1400 | 09:54 ق.ظ
شهردار اهواز در دیدار با ائمه جماعات مناطق هشتگانه: مساجد کانون شکل گیری فعالیتهای سالم اجتماعی هستند صبح دیروز دهم خرداد ماه ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با ائمه جماعت مناطق هشتگانه شهرداری دیدار و گفتگو کرد. شهردار اهواز در این دیدار که به منظور استفاده از ظرفیت ائمه جماعات جهت تشویق شهروندان به مشارکت گسترده در انتخابات و مسائل شهری انجام شد، گفت: نمازهای جماعت کانونهای حضور حداکثری و مراکز اجتماعی آینده […]

صبح دیروز دهم خرداد ماه ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با ائمه جماعت مناطق هشتگانه شهرداری دیدار و گفتگو کرد.

شهردار اهواز در این دیدار که به منظور استفاده از ظرفیت ائمه جماعات جهت تشویق شهروندان به مشارکت گسترده در انتخابات و مسائل شهری انجام شد، گفت: نمازهای جماعت کانونهای حضور حداکثری و مراکز اجتماعی آینده ساز است که امیدواریم با تعامل میان ائمه جماعات و شهرداری بتوانیم زمینه حضور حداکثری شهروندان بویژه جوانان را هم در انتخابات و هم مشارکت در امور شهر فراهم نماییم.

وی از ائمه جماعات خواست که یاری گر مدیریت شهری در فرهنگ سازی  امور شهروندی  باشند و در خصوص مسائلی از قبیل نگهداشت شهر، تفکیک پسماند، نگهداری از فضای سبزو بیان اهمیت این موضوع به شهروندان در مساجد پیشقدم شوند.

نوشادی در پایان یادآور شد: مدرسه، محله و مسجد  در جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های سالم اجتماعی، شهروندی و مذهبی موثر هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار