استقبال بی نظیر قاریان قرآن از نخستین دوره مسابقات قرآن در کشت و صنعت نیشکر

طنین آوای روح بخش و دل انگیز آیات قرآن در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 خرداد 1400 | 10:31 ق.ظ
طنین آوای روح بخش و دل انگیز آیات قرآن در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  نخستین دوره از مسابقات سراسری تلاوت قرآن کریم سه شنبه ۱۱ خردادماه با حضور بیش از ۳۰ نفر از قاریان قرآن کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی به میزبانی کشت و صنعت دهخدا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. با برگزاری اولین دوره این مسابقات قرآنی ، آوای روح بخش […]

 نخستین دوره از مسابقات سراسری تلاوت قرآن کریم سه شنبه ۱۱ خردادماه با حضور بیش از ۳۰ نفر از قاریان قرآن کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی به میزبانی کشت و صنعت دهخدا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

با برگزاری اولین دوره این مسابقات قرآنی ، آوای روح بخش و دل انگیز آیات وحیانی با صدای قاریان قرآن در فضا طنین انداز شد و مصداقی از فرمایش صادق اهل بیت علیهم السلام گشت که فرمودند: قرآن همانند خورشید و ماه در جریان است که هر روز نورافشانی می کند.

در مراسم اختتامیه، عضو هیات داوران این اولین مسابقات سراسری قرآن هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را تاکید مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار قرآنی عصر حاضر مبنی بر ضرورت تداوم فعالیت های فرهنگی برشمرد و گفت: مسابقات قرآنی همایشی ارزشمند است که موجب گسترش روحیه همدلی و برادری در میان کارکنان مجموعه بزرگ توسعه نیشکر می شود.

مهدی دغاغله با تقدیر از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیران و معاونین کشت و صنعت دهخدا در برگزاری هر چه باشکوه این دوره از مسابقات، تصریح کرد: برگزاری باشکوه مسابقات قرآنی در حقیقت باب ورود به فضای عطرآگین تدبر در قرآن و نهایتا عمل به قرآن و حاکمیت رفتار و فرهنگ قرآنی در جامعه محسوب می شود.

مهدی دغاغله، محمود یزدی و محسن مزرعه داوری اولین دوره مسابقات سراسری تلاوت قرآن کریم ویژه پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را برعهده داشتند.

در مراسم اختتامیه از برترین های رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تجلیل شد.

سید جعفر ملبوب از کشت و صنعت دعبل خزاعی ، محمد دغاغله از شرکت آبان بسپار توسعه، مهدی کیفی از کشت و صنعت میرزا کوچک خان، قاسم ناصری از کشت و صنعت دعبل خزاعی، سید صادق خطیبی از کشت و صنعت میرزا کوچک خان در رشته قرائت تحقیق به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند.

در رشته ترتیل قرآن کریم نیز محمد کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره)، مسلم خسری از کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و امین مرادی از شرکت آبان بسپار توسعه به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار