پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: شنبه 15 خرداد 1400 | 19:29 ب.ظ
پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۱۴ خرداد ماه یادآور روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است. او که مبدا تغییرات و تحولات بزرگی در ایران و جهان بود و با سلوک علمی و عملی خویش به همگان درس ایستادگی و شجاعت در برابر […]

۱۴ خرداد ماه یادآور روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است.

او که مبدا تغییرات و تحولات بزرگی در ایران و جهان بود و با سلوک علمی و عملی خویش به همگان درس ایستادگی و شجاعت در برابر ستمکار، بیان حقایق و تبیین درست از نادرست داد. به برکت خمینی بزرگ، روح الهی بر جای جای میهن پهناورمان دمیده شد و کشور را از شر توطئه های بدخواهان مصون داشت.

امام خمینی(ره) با بینش وسیع خود منادی اسلام در اندیشه و عمل است و نشان داد که دین نه تنها بهترین روش برای زندگی فردی است، بلکه برخلاف ادعای مستکبران عالم، اسلام در سایر شئون زندگی اجتماعی و سیاسی بشر حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

اینجانب فرارسیدن ۱۴ خرداد سالگرد عروج ملکوتی امام دلها بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره ) را به عموم ملت بزرگوار ایران و تمامی آزادیخواهان جهان تسلیت عرض می کنم.

باشد که انقلاب اسلامی با محوریت _ محصول مجاهدت های خمینی کبیر_ با هدایت جانشین برحق پیر جماران حضرت آیت الله خامنه ای هر چه زودتر به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل گردد که بی شک آن روز، هنگام پیروزی جاودانه حق بر علیه باطل در سراسر عالم خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار