سرپرست شرکت فولاد اکسین خوزستان در بازدید از واحد فروش و بازاریابی: برای تحقق اهداف ۱۴۰۰، همه کارکنان باید به اهداف شرکت واقف باشند

تاریخ انتشار: شنبه 15 خرداد 1400 | 20:15 ب.ظ
سرپرست شرکت فولاد اکسین خوزستان در بازدید از واحد فروش و بازاریابی: برای تحقق اهداف ۱۴۰۰، همه کارکنان باید به اهداف شرکت واقف باشند امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد امین آسیابان سرپرست شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحد فروش و بازاریابی شرکت بازدید کرد، وی طی جلسه ای که در حاشیه این بازدید با مدیر و کارکنان این حوزه داشت گفت: از زحمات یکایک کارکنان این شرکت خصوصا واحد فروش تشکر می کنم که وظیفه اصلی درآمد زایی را به […]

امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد امین آسیابان سرپرست شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحد فروش و بازاریابی شرکت بازدید کرد، وی طی جلسه ای که در حاشیه این بازدید با مدیر و کارکنان این حوزه داشت گفت: از زحمات یکایک کارکنان این شرکت خصوصا واحد فروش تشکر می کنم که وظیفه اصلی درآمد زایی را به عهده دارند و می تواند نقش مهمی را در ایفای اهداف سازمان و بالطبع آن انتظارات سهامداران انجام دهند.

سرپرست شرکت ادامه داد: ما در سال گذشته شاهد شروع حرکت خوبی در تغییر سبد تولیدات شرکت بودیم و با توجه به فرصتی که تحریم های ایجاد کرده باید ضمن حفظ وضعیت فعلی این روند را ارتقا و بهبود ببخشیم. دستاوردهای محقق شده در میزان فروش شرکت در سال ۹۹ ناشی از تلاش همه واحدها و بویژه واحد فروش بوده است. بنابراین مهم است که کارکنان این واحد به اهداف سازمان واقف باشند و برای تحقق آن برنامه ریزی نمایند.

مهندس آسیابان افزود: در سال قبل بالغ بر ۴۹ درصد تولیدات به ورق های api و مابقی به محصولات ساختمانی و آلیاژی اختصاص یافت، از این رو با توجه به توانمندی و پتانسیلی که در اکسین وجود دارد و نیاز پروژهایی ملی به ورق های خاص، انتظار سهامداران از این مجموعه این است که تولید و فروش اکسین در محصولات نفتی و آلیاژی به نسبت سال گذشته افزایش چشم‌گیری یابد.

هومان احمدی مدیر واحد فروش و بازاریابی شرکت در ادامه طی سخنانی ضمن تشکر از توجه سرپرست فولاد اکسین به اهمیت واحد فروش گفت: بی شک همه کارکنان در راستا اهداف استراتژیک شرکت و انتظار مدیریت عالی و هیات مدیره در تلاشند تا انتظارات سهامدارن محترم و ذینفعان شرکت را برآورده سازند و امیدواریم که به یاری خدا به این اهداف خواهیم رسید.

وی در ادامه به اهمیت صادارت محصولات اکسین و انجام تعهدات شرکت در این زمینه پرداخت.

در پایان نیز کارکنان واحد فروش و بازاریابی شرکت نقطه نظرات خود را بیان کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار