شهردار اهواز در دیدار با آیت الله کعبی: هم افزایی شرکتها و صنایع بزرگ و مشارکت بخش خصوصی راه برون رفت اهواز از چالش های شهری است

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 خرداد 1400 | 15:44 ب.ظ
شهردار اهواز در دیدار با آیت الله کعبی: هم افزایی شرکتها و صنایع بزرگ و مشارکت بخش خصوصی راه برون رفت اهواز از چالش های شهری است صبح امروز پانزدهم خرداد ماه ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار وگفتگو کرد. شهردار اهواز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری اهواز به محضر آیت الله کعبی، گفت: ۴۰ شاخص از ۱۲۶ شاخص شهری در اهواز به چالش تبدیل شده اند که […]

صبح امروز پانزدهم خرداد ماه ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار وگفتگو کرد.

شهردار اهواز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری اهواز به محضر آیت الله کعبی، گفت: ۴۰ شاخص از ۱۲۶ شاخص شهری در اهواز به چالش تبدیل شده اند که برای همه اینها در حال برنامه ریزی هستیم و خوشبختانه با کمک مجموعه دادگستری در حال دعوت از سایر دستگاهها به منظور هم افزایی برای کمک به حل مشکلات و چالش های شهر اهواز هستیم.

شهردار اهواز با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نگهداشت شهر عنوان کرد: باید برای مشارکت سرمایه داران شهر و استان در حل چالشهای شهری زمینه سازی و فرهنگ سازی کنیم زیرا راه برون رفت شهر اهواز از چالش های موجود ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت مردمی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و هم افزایی شرکت ها و صنایع بزرگ در مسایل شهری است

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن بیان برخی مشکلات مبتلابه شهر و شهروندان گفت: مشکلاتی مانند پروژه قطار شهری و مشکل آبهای سطحی اهواز به یکی از دغدغه های شهروندان تبدیل شده و مردم انتظار پاسخی مناسب از جانب مسئولان و حل این دو مشکل عمده شهر دارند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم بیان شفاف مسائل و مشکلات شهر به شهروندان یادآور شد: باید مردم در جریان اقدامات انجام شده قرار بگیرند تا روحیه بگیرند و بدانند که مسئولان در شهر در حال کار هستند. مردم مدیر نیستند و از چالشها خبر ندارند و منتظر ارائه خدمات هستند.

آیت الله کعبی با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد؛ گفت: پایه این انقلاب اخلاص امام و شهدای پانزده خرداد و پیوند مستحکم امام و امت و اسلام خواهی و خدمت صادقانه به ملت است. پس رسیدگی به مردم را طبق سفارش امام راحل و توصیه مقام معظم رهبری در راس امور خود قرار دهید.

وی در پایان از اقدامات شهرداری اهواز در جهت توسعه و نگهداشت شهر حمایت کرد و برای همکاری در راستای بهبود شرایط و ر فاه حال شهروندان اعلام آمادگی کرد‌.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار