اجرای اصول مدیریت پسماند و الزامات مربوط به استانداردISO 14001 از اولویت های برنامه های این مدیریت است

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1400 | 10:04 ق.ظ
اجرای اصول مدیریت پسماند و الزامات مربوط به استانداردISO 14001 از اولویت های برنامه های این مدیریت است مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران  شرکت ملی حفاری ایران گفت: اجرای اصول مدیریت پسماند و الزامات مربوط به استانداردISO 14001 از اولویت های برنامه های امسال این مدیریت  است.  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سعید قربانی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت روز […]

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران  شرکت ملی حفاری ایران گفت: اجرای اصول مدیریت پسماند و الزامات مربوط به استانداردISO 14001 از اولویت های برنامه های امسال این مدیریت  است.

 روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سعید قربانی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت روز جهانی محیط زیست (۵ ژوئن) که در کشورمان از  ۱۵ تا ۲۱ خرداد تحت عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده است، افزود: اجرای اصول مدیریت پسماند و الزامات مربوط به استانداردISO 14001  اولویت برنامه ریزی این مدیریت در راستای رسیدن به اهداف سازمان مطابق با خط مشی و سند راهبردی شرکت تعریف شده است.

وی با گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: با استقرار سیستم مدیریتی محیط زیستISO 14001  از سال ۹۹ این مدیریت با همکاری سایر ادارات، برنامه ریزی مدون و هدفمندی در خصوص اجرای الزامات قانونی این استاندارد در جهت حفظ و صیانت از منابع، تجهیزات و سرمایه های شرکت در دستور کار خود قرار داد.

قربانی با بیان اینکه این مدیریت تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف و اجرای دستورالعمل های  سازمان حفاظت محیط زیست  به کار گرفته، گفت: در این راستا هم افزایی موثر و مستمری با ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها و شهرستان ها که این شرکت حضور عملیاتی دارد، انجام شده است.

مدیر HSE شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت در زمان حاضر بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای سبز (۱۴ درصد) در محوطه های اداری، عملیاتی، کارگاه های پشتیبانی، دستگاه ها و اردوگاه ها، شهرک های سازمانی مسکونی برخوردار است که هر ساله براساس  برنامه ریزی و حرکت خود جوش کارکنان به خصوص کارکنان طرح اقماری به این وسعت افزوده می شود.

وی اظهار کرد: در این زمینه سال ها است بمنظور ارتقاء سطح فرهنگ زیست زیستی اقدامات موثری جهت گسترش فضای سبز، حفظ اکوسیستم آب، هوا و خاک،  سرمایه گذاری برای توسعه فضای سبز با کاشت درختان مقاوم در برابر شرایط اقلیمی و کم آبخواه،  و همچنین تهیه محتوی آموزشی در قالب پاور پوینت ،  برگزاری برنامه های پاکسازی محیط کار در کارگاه ها و به خصوص دستگاه ها و اردوگاه ها، اقدامات تبلیغی و تهیه شعارهای آموزشی اشاره داشت.

قربانی با بیان اینکه در سال جاری مشابه سال قبل مدیریت مصرف منابع انرژی در دستور کار تعریف گردیده، گفت: از اهم اقدامات در این خصوص، برگزاری کلاس های آموزشی به صورت برخط، اصلاح میزان روشنایی در کارگاه ها و تاسیسات شرکت که ماحصل آن در سال گذشته خاموشی تعداد دو هزار و ۲۳۹  لامپ اضافه و  حدود ۹۴ کیلو وات (kw/h)  در هر ساعت و معادل ماهیانه ۶۷ هزار و ۶۸۰ کیلو وات بر ساعت (kw/h) صرفه جویی در مصرف برق بود.

مدیر HSE شرکت ملی حفاری ایران در خصوص روز محیط زیست افزود: هدف از نامگذاری این روز، افزایش آگاهی مردم برای حفظ محیط زیست و ترغیب به اتخاذ تدابیری برای مقابله با تخریب محیط زیست و گونه ‌های زیستی‌ جانوری است و شعار امسال این مناسبت « احیاء اکوسیتم ها»  می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار