توصیه نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به جوانان انقلابی؛

از اختلاف آراء پرهیز و تنها به یک نفر رأی دهید / امروز، زمانِ قرار گرفتن بر سر دو راهی نیست

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1400 | 10:40 ق.ظ
از اختلاف آراء پرهیز و تنها به یک نفر رأی دهید / امروز، زمانِ قرار گرفتن بر سر دو راهی نیست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع مردم آبادان، اظهارداشت: اگر امام عظیم‌الشأن در قید حیات بودند، مهم‌ترین توصیه ایشان به مردم حضور حداکثری بر سر صندوق‌های رأی است. وی، با بیان این‌که امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی قائم به فرد نیست، اظهارداشت: معظم له نوید این را ‌دادند که […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع مردم آبادان، اظهارداشت: اگر امام عظیم‌الشأن در قید حیات بودند، مهم‌ترین توصیه ایشان به مردم حضور حداکثری بر سر صندوق‌های رأی است.

وی، با بیان این‌که امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی قائم به فرد نیست، اظهارداشت: معظم له نوید این را ‌دادند که این انقلاب بسترساز و زمینه‌ساز ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) است و مهم‌ترین دلیل آن به نظر بنده سربلندی آن باوجودی توطئه‌های فراوان دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به این‌که موفقیت‌های انقلاب اسلامی آثار و برکات وجود امام عظیم‌الشأن است، گفت: رهبر معظم انقلاب سِر اینکه انقلاب اسلامی پابرجا بوده را مساله جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس اسلامی و کشور برشمردند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، ادامه داد: وقتی حاکمیت اسلام و حاکمیت مردم در کنار یکدیگر قرار گرفت، اگر تمام دنیا در برابر این چنین حکومتی قرار گیرد، پیروز میدان آن نظام خواهد بود و بر این مبنا هرکجا پیش رفتیم شاهد پیوند میان این دو حاکمیت بودیم.

امام جمعه اهواز، با بیان این‌که امام راحل انتخابات را یک فریضه می‌داند، گفت: امام عظیم‌الشأن فرمودند که عدم شرکت در انتخابات در برخی از مقاطع [شاید این مقطع کنونی] چه‌بسا گناهی در رأس گناهان کبیره باشد.

وی با اشاره به این‌که برخی می‌گویند که در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و رأی نمی‌دهیم، ادامه داد: این رأی ندادن مساوی است با رأی دادن به بدترین حالت و وضعیت موجود و انتقام گرفتن از دولت آینده؛ از این رو باید تلاش کرد که مردم را برای حضور پای صندوق‌های رأی توصیه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، خطاب به مردم ولایتمدار به‌ویژه جوانان، عنوان کرد: در گام اول برای حضور حداکثری باید تلاش کرد و چهره به چهره مردم را دعوت کنیم و در مرحله دوم نیز کاندیدای اصلح و صالح را انتخاب کنیم، در سابقه آن فساد ستیزی، رفع محرومیت و پایبندی به وعده‌های خود وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، عنوان کرد: یک نفر که به عنوان رئیس‌جمهور پای کار می‌آید، اقتدار نظام مقدس اسلامی و مسائل اجرایی کشور بر عهده او است، باید بداند که در جنگ و ستیز فرهنگی، اجتماعی و در رأس همه آن اقتصادی قرار داریم و لباس رزم بر تن کند و در برابر توطئه‌های متعدد خود را مهیا کند.

امام جمعه اهواز، «ایجاد زمینه اشتغال و سامان‌دهی وضعیت معیشت مردم» را مهم‌ترین رسالت رئیس‌جمهور آینده معرفی کرد و گفت: این کارها در سایه دولت انقلابی، مؤمن، متدین و دارای سابقه راستی، صداقت در گفتار و امانت‌داری تحقق پیدا می‌کنند.

وی خطاب به جوانان و عموم مردم، گفت: انتخابات پیش‌رو زمانِ تلاش و زحمت است! اگر این بار سستی کردید و بر سر دو راهی قرار گرفتید که آیا به این رأی دهیم یا به آن، فرصت را از دست خواهید داد! چراکه کاندیدای امت اسلامی حزب الهی فقط یک نفر خواهد بود و باید آن یک نفر را شناسایی کنید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد در پایان گفت: انقلابی‌ها اگر تا زمانِ باقیمانده تا انتخابات تلاش نکنید، زمین‌بازی را باز به غرب‌گراها و به کسانی که دلشان به حال نظام نسوخته خواهید باخت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار