مهندس احمد محمدی:

طرح‌های توسعه میادین در مناطق نفتخیز جنوب نظام‌مند اجرا می‌شوند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 خرداد 1400 | 09:35 ق.ظ
طرح‌های توسعه میادین در مناطق نفتخیز جنوب نظام‌مند اجرا می‌شوند مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از شروع به‌­کار مدیریت طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید در این شرکت خبر داد و گفت: با تشکیل این ساختار، برای نخستین بار طرح‌های توسعه میادین نفت و گاز به صورت نظام‌­مند، هماهنگ و یکپارچه به اجرا درمی‌­آیند. مهندس احمد محمدی روز دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ در آیین معارفه قائم مقام […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از شروع به‌­کار مدیریت طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید در این شرکت خبر داد و گفت: با تشکیل این ساختار، برای نخستین بار طرح‌های توسعه میادین نفت و گاز به صورت نظام‌­مند، هماهنگ و یکپارچه به اجرا درمی‌­آیند.

مهندس احمد محمدی روز دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ در آیین معارفه قائم مقام مدیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید این شرکت با اشاره به این‌که بعد از انقلاب حدود ۳۵ مخزن را در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسعه داده‌ایم اظهار داشت: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صرفاً یک شرکت تولیدی نیست و با توجه به داشتن دانش، تجربه و ساختارهای تخصصی، به عنوان یک شرکت E&P دولتی می‌تواند همانند شرکت­‌های برتر بین‌المللی، زنجیره کامل توسعه و تولید میادین نفت و گاز را سامان دهد.

وی افزود: با تشکیل این ساختار جدید، مدیریت هماهنگ و یکپارچه توسعه میادین در حوزه تحت الارض و سطح الارض توسط آن و با همکاری مدیریت‌ها/شرکت‌ها و ادارات مرتبط دنبال خواهد شد.

مهندس محمدی گفت:‌ این ساختار جدید با کسب تجربه از طرح‌های EPC/EPD موسوم به طرح نگهداشت و افزایش تولید و با اخذ مجوز از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تشکیل شده و دارای ۵ معاونت است که هر یک، مسئولیت مدیریت توسعه میادین نفت و گاز در یکی از نواحی پنجگانه کارون،‌ مارون، آغاجاری،‌گچساران و مسجدسلیمان را عهده‌دار خواهند بود.

 وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مهندس صادق فتح‌الهی که از ابتدای سال ۱۳۹۷ مجری طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب بوده‌اند، مهندس منصور نصاری‌پور را به عنوان قائم مقام مدیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز،


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار