جام قهرمانی فوتسال پیشکسوتان نیشکر به تیم های دفتر مرکزی و نیشکر امام خمینی (ره) رسید

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 خرداد 1400 | 10:19 ق.ظ
جام قهرمانی فوتسال پیشکسوتان نیشکر به تیم های دفتر مرکزی و نیشکر امام خمینی (ره) رسید این دوره از مسابقات فوتسال پیشکسوتان با حضور هفت تیم در دو رده سنی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تقدیر شد. در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال، چهار تیم حضور داشتند و تیم فوتسال پیشکسوتان کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) فاتح جام قهرمانی شد و […]

این دوره از مسابقات فوتسال پیشکسوتان با حضور هفت تیم در دو رده سنی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تقدیر شد.

در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال، چهار تیم حضور داشتند و تیم فوتسال پیشکسوتان کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) فاتح جام قهرمانی شد و تیم های کشت و صنعت نیشکر دهخدا و میرزا کوچک خان به ترتیب حائز مقام دوم و سوم شدند و جام اخلاق نیز به کشت و صنعت حکیم فارابی تعلق گرفت.

در مسابقات فوتسال رده سنی ۴۶ سال به بالا نیز تیم دفتر مرکزی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قهرمان شد و تیم های کشت و صنعت سلمان فارسی و موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

به گفته مسئولین ورزش شرکت سدادفام، مسابقات فوتسال پیشکسوتان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سطح بالایی برگزار شد و داورانی از لیگ برتر و دسته یک فوتسال ایران این دوره از مسابقات را داوری کردند.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در زمینه فوتسال پیشکسوتان از پتانسیل بالایی در سطح استان برخوردار است.

برگزاری سومین دوره لیگ فوتسال و جشنواره ورزشی کارکنان نیشکر در هفت رشته ورزشی از دیگر برنامه های ورزشی است که در هفته های آتی برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار