کاهش خسارت به ذخایر آبزیان در خوزستان با رهاسازی بچه ماهی

تاریخ انتشار: شنبه 22 خرداد 1400 | 10:49 ق.ظ
کاهش خسارت به ذخایر آبزیان در خوزستان با رهاسازی بچه ماهی   کاهش خسارت به ذخایر آبزیان در خوزستان با رهاسازی بچه ماهی  حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار بچه ماهی در آبهای خوزستان رهاسازی شد. به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان :مدیر کل شیلات استان گفت:در مراسمی نمادین با حضور جمعی از مسئولان محلی  و صیادان۳۴۰ هزار قطعه […]

 

کاهش خسارت به ذخایر آبزیان در خوزستان با رهاسازی بچه ماهی 

حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار بچه ماهی در آبهای خوزستان رهاسازی شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان :مدیر کل شیلات استان گفت:در مراسمی نمادین با حضور جمعی از مسئولان محلی  و صیادان۳۴۰ هزار قطعه بچه ماهی در سد تنظیمی شهرستان  حمیدیه رهاسازی شد.

ابوعلی با بیان اینکه عملیات رهاسازی بچه‌ماهیان بومی ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون، حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه بچه ماهی بومی در منابع آبهای داخلی استان رهاسازی شده است که به اشتغال صیادان بومی و محلی کمک خواهد کرد.

وی هدف از طرح رهاسازی بچه ماهیان بومی در آب های داخلی استان را کاهش خسارت به ذخایر ماهیان بومی، حفظ ذخایر، افزایش مقدار ماهیان قابل برداشت، ایجاد اشتغال و تأمین بخشی از پروتئین موردنیاز منطقه برشمرد.

ابوعلی در پایان  اظهار داشت: با توجه به ظرفیت منابع آبی استان خوزستان باید بودجه‌ای به تولید بچه ماهی در خوزستان اختصاص یابد و از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای تولید بچه ماهی استفاده شود


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار