تمهیدات لازم برای مشارکت پرشور پرسنل نیشکر در انتخابات فراهم شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 خرداد 1400 | 11:05 ق.ظ
تمهیدات لازم برای مشارکت پرشور پرسنل نیشکر در انتخابات فراهم شود دومین نشست هم اندیشی “اهمیت مشارکت حداکثری خانواده بزرگ توسعه نیشکر در انتخابات” با حضور مدیران عامل واحدها، معاونین و مدیران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

در این نشست با تبیین شرایط مهم کشور از منظر انتخابات ریاست جمهوری، بر تقویت مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات تاکید شد.

استفاده از ظرفیت صنعت توسعه نیشکر در دعوت به مشارکت حداکثری مردم و لزوم همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۸ خردادماه، از موضوعات مورد اشاره مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در این نشست بود.

دکتر عبدعلی ناصری بر ضرورت حضور فعال مدیران عامل کشت و صنعت ها و صنایع جانبی در روز انتخابات اشاره کرد و گفت: همه مدیران صنعت بزرگ توسعه نیشکر تمهیدات لازم را برای مشارکت حداکثری پرسنل پای صندوق رای فراهم نمایند و با تشویق و ترغیب پرسنل جهت مشارکت افزایی تلاش نمایند.

اولین نشست هم اندیشی مدیران توسعه نیشکر پنج شنبه ۲۰ خردادماه در سالن جلسات این شرکت برگزار و بر فراهم آوردن شرایط و تمهیدات ویژه برای حضور پرشور پرسنل تاکید شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار