مدیرکل غله استان:

موجودی انبارهای گندم خوزستان تا سال آینده کافی است

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 خرداد 1400 | 11:29 ق.ظ
موجودی انبارهای گندم خوزستان تا سال آینده کافی است مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: موجودی انبارهای گندم خوزستان برای ١٢ ماه آینده کافی است و تا برداشت گندم سال آینده پاسخگو خواهد بود. امید جهان‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سیلوهای موجود برای نگهداری گندم در خوزستان، اظهار کرد: در سطح استان خوزستان، هشت مرکز نگهداری ملکی، ١۵ کارخانه و […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: موجودی انبارهای گندم خوزستان برای ١٢ ماه آینده کافی است و تا برداشت گندم سال آینده پاسخگو خواهد بود.

امید جهان‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سیلوهای موجود برای نگهداری گندم در خوزستان، اظهار کرد: در سطح استان خوزستان، هشت مرکز نگهداری ملکی، ١۵ کارخانه و ١٨ سیلوی خصوصی برای نگهداری و ذخیره‌سازی گندم وجود دارد.

وی ادامه داد: مراکز نگهداری ملکی و سیلوهای خصوصی موجود در خوزستان، همگی استاندارد هستند. برخی از کارخانه‌جات نیز سیلو  دارند و برخی ندارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به میزان گندم ذخیره‌سازی شده در خوزستان، افزود: در خوزستان ۶۵٠ هزار تن گندم ذخیره‌سازی شده است و متناسب با نیاز مصرف استان، از انبارها خارج خواهد شد و بخشی از آن نیز از خوزستان خارج می‌شود.

جهان‌نژادیان با بیان اینکه موجودی گندم در خوزستان مازاد بر نیاز مصرف است، گفت: موجودی انبارهای گندم خوزستان برای ١٢ ماه آینده کافی است و تا برداشت گندم سال آینده پاسخگو خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز به میزان گندم بیشتر، می‌توانیم از طریق بندرهای استان خوزستان گندم وارد کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار