جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج):

دشمن می‌خواهد با استفاده از معیشت مردم روی انتخابات تاثیر بگذارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 خرداد 1400 | 10:43 ق.ظ
دشمن می‌خواهد با استفاده از معیشت مردم روی انتخابات تاثیر بگذارد سردار باقری گفت: دشمنان قصد دارند تا با استفاده از معیشت مردم روی انتخابات پیش رو اثر بگذارند.

سردار نعمت الله باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) در حاشیه نشست بصیرتی و روشن گری ویژه هیات اندیشه و بسیجیان رسانه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دشوار‌ترین امر سیاسی سال‌های اخیر، انتخابات پیش رو است و دشمن قصد دارد با استفاده از معیشت مردم روی آن تاثیر بگذارد.

او افزود: تا قبل از انقلاب کشور‌های آمریکا و شوروی بر ملت ما مسلط بودند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست این ۲ کشور قطع شود و امام فرمود «نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی» که همین شعار به صورت صد درصد به وقوع پیوست.

سردار باقری بیان کرد: دشمنان طی این ۴۲ سال در حوزه سخت اقدامات زیادی انجام داد به خصوص جنگ ۸ ساله و جنگ نفت کش‌ها که به صورت مستقیم رودر روی ایران قرار گرفتند و همزمان با آن نیز فشار‌های گسترده‌ای علیه ملت ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی وارد کردند، اما پس از ۸ سال حتی یک وجب خاک را هم واگذار نکردیم، و گرفتن بخشی از کشور از اهداف آن‌ها بود.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: حالا نیز روش جنگ آن‌ها تغییر کرده و از جنگ سخت و سرد به سمت جنگ نرم روی آورده اند و قصد دارند، همزمان با فشار‌های اقتصادی و تحریم که روی معیشت مردم تاثیر گذاشته از همین حربه استفاده کرده و روی انتخابات پیش رو اثر بگذارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار