استاندار خوزستان تاکید کرد؛ فرمانداران اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 خرداد 1400 | 09:16 ق.ظ
استاندار خوزستان تاکید کرد؛ فرمانداران اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند  نشست ستاد انتخابات استان روز دوشنبه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان، اعضا و روسای کمیته های مختلف این ستاد و فرمانداران برگزار شد. استاندار خوزستان در این نشست با یادآوری کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی […]

 نشست ستاد انتخابات استان روز دوشنبه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان، اعضا و روسای کمیته های مختلف این ستاد و فرمانداران برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با یادآوری کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر میزان و حق الناس بودن رای ملت گفت: فرمانداران و مسوولان اجرایی انتخابات موظف هستند امانتدار خوبی باشند و از آرای مردم صیانت کنند.

سلیمانی یادآور شد: ما هیچگاه حتی در دوران دفاع مقدس و بمباران شهرها انتخابات را تعطیل نکردیم و این مهم نشاندهنده تعیین کنندگی آرای عمومی و تاثیر مردم بر سرنوشت خویش است.

وی تاکید کرد: فرمانداران مراقبت نمایند اصل بی طرفی مجریان انتخابات حتما رعایت شود و امیدواریم این انتخابات همچون گذشته با شرکت پرشور مردم برگزار شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار