افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 خرداد 1400 | 09:20 ق.ظ
افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در منطقه آزاد اروند به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، نمایشگاه صنایع و هنرهای دستی همراه با برگزاری کارگاه های مختلف هنری در بازار (خلیج فارس) آبادان افتتاح شد.

 شامگاه دوشنبه نمایشگاه صنایع و هنرهای دستی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان در محل بازار خلیج فارس آبادان افتتاح شد.

قدرت اله طمیمیان در بازدید از این نمایشگاه، ضمن اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از صنایع دستی را باید هرچه بیشتر ترویج دهیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت هنری و نیروی انسانی فعال در حوزه صنایع دستی، می بایست تلاش کنیم با سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های مدون، صنایع دستی منطقه آزاد اروند را بعنوان یک برند در بین دیگر مناطق آزاد معرفی نماییم.

وی با تأکید براینکه این نمایشگاه با هدف رونق و معرفی صنایع دستی برپا شده، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا هنرمندان محصولات خود را معرفی و عرضه کنند؛ ما نیز در راستای اهدافی که در حوزه صنایع دستی پیش بینی کرده ایم، گام های موثری را در رونق اقتصادی این صنایع خواهیم برداشت.

گفتنی است این نمایشگاه که با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت تعاونی مهد هنر اکسین اروند برپا شده، از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ خرداد ماه در محل بازار خلیج فارس آبادان( بازار شب) هر روز از ساعت ۱۸ الی ۲۳ برای بازدید علاقه مندان دایر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار