همایش بصیرت انتخاباتی در نیشکر فارابی برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 09:23 ق.ظ
همایش بصیرت انتخاباتی در نیشکر فارابی برگزار شد این همایش دوشنبه ۲۴ خردادماه با هدف تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کارون، مدیران و پرسنل کشت و صنعت نیشکر فارابی برگزار شد. سخنرانان مراسم ضمن تشریح وضعیت ایران اسلامی در محورهای مختلف، هوشیاری و بصیرت را رمز موفقیت و غلبه بر خواسته‌های […]

این همایش دوشنبه ۲۴ خردادماه با هدف تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کارون، مدیران و پرسنل کشت و صنعت نیشکر فارابی برگزار شد.

سخنرانان مراسم ضمن تشریح وضعیت ایران اسلامی در محورهای مختلف، هوشیاری و بصیرت را رمز موفقیت و غلبه بر خواسته‌های دشمنان دانسته و حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات پیش رو را گامی مهم در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برشمردند.

اجرای گروه تواشیح خدام الزهرای شهرستان کارون با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های این همایش بود.

کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی از واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که با ایجاد اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در جاده اهواز – آبادان واقع شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار