مشارکت حداکثری پرسنل نیشکر سلمان فارسی در پای صندوق های رای

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 09:27 ق.ظ
مشارکت حداکثری پرسنل نیشکر سلمان فارسی در پای صندوق های رای مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

در پیام امین نصیریان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم
خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره الرعد آیه ۱۱)

انقلاب اسلامی ایران همواره از همان ابتدای نهضت اسلامی، مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کرده و نشان داده است که به دنبال ایجاد نظامی دینی و مردم سالار است که در آن مردم بر اساس شرع مقدس اسلام مسیر حرکت کشور را انتخاب می‌کنند.

در این راستا، اینجانب به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ کارگری به ویژه همکاران خود در شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی که همواره در جهت رونق و آبادانی کشور و قطع وابستگی از بیگانگان در سنگر تولید مجاهدت می نمایند دعوت نموده تا برای نمایش استقامت و پایداری در برابر زیاده خواهان و طمع ورزان این مرزو بوم با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر سربلندی و صلابت فرزندان ایران زمین را در برابر جهانیان به منصه ظهور برسانیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود تا مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را رقم بزنند.

کشت و صنعت سلمان فارسی از واحدهای هفتگانه طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی است.

تاکنون نشست های مختلفی با موضوع اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شده است. به گفته دکتر ناصری مدیرعامل این شرکت ، تلاشگران توسعه نیشکر در ۲۸ خردادماه با حضور پرنشاط و پرشور خود حماسه ای دیگر پای صندوق های رای خلق خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار