آمادگی پرسنل نیشکر امیرکبیر برای خلق حماسه‌ای ماندگار در انتخابات

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 09:31 ق.ظ
آمادگی پرسنل نیشکر امیرکبیر برای خلق حماسه‌ای ماندگار در انتخابات پرسنل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در ۲۸ خردادماه حماسه ای ماندگار در انتخابات رقم خواهند زد.

مدیرعامل این شرکت دیروز ۲۵ خردادماه در نشست هم‌اندیشی نهضت روشنگری انتخابات، از همه تلاشگران نیشکر امیرکبیر خواست تا با مشارکت در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تعیین سرنوشت خود حضوری فعال داشته باشند.

محمد فتحی مکوند از تلاش‌های جهادگونه همه پرسنل در این گرمای طاقت فرسا برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر تولید و خودکفایی کشور قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه ای دیگر خلق نمایند.

به گفته وی، تمهیدات مناسب برای روز انتخابات و حضور شعب سیار اخذ رای با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شرکت در نظر گرفته شده است.

در ادامه این نشست، حجت السلام حجاریان امام جماعت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر نیز با اشاره به ضرورت نقش آفرینی در انتخابات پیش رو ، شرکت قشرهای مختلف مردم در پای صندوق های رای را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی قلمداد کرد.

کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر یکی از طرح‌های هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در کیلومتر ۴۵ جاده اهواز – خرمشهر واقع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار