۲۸ خرداد، تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 10:08 ق.ظ
۲۸ خرداد، تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دعوت از جامعه ورزش برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: ۲۸ خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است. افشین حیدری  اظهار کرد:‌ ۲۸ خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است و قطعا با حضور در پای صندوق‌های رای […]

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دعوت از جامعه ورزش برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: ۲۸ خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است.

افشین حیدری  اظهار کرد:‌ ۲۸ خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است و قطعا با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توان ناگفته‌های بسیاری را برای جهان پیرامون خود طرح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به شرایط خاص کشورمان در منطقه و لزوم حمایت از آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با امام راحل، حضور پای صندوق‌های رای از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان کرد: من نیز به عنوان متولی ورزش خوزستان از تمام جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش دعوت می‌کنم که علاوه بر حضور خود در پای صندوق‌های رای، نسبت به هماهنگی و دعوت سایر اقشار جامعه به حضور در انتخابات اقدام کنند، البته تا به امروز نیز هیات‌های متخلف ورزشی که اهمیت حضور در این انتخابات حساس را به خوبی درک کرده‌اند، با صدور بیانیه‌ها و برگزاری نشست‌ها و کارگروه‌های مختلف، خواستار حضور حداکثری جامعه ورزش در این انتخابات بوده‌اند.

حیدری انتخابات را یک امر بسیار مهم برای تمام دولت‌ها و کشورها دانست و عنوان کرد: انتخابات پیش‌رو در ایران بسیار متفاوت‌تر از انتخابات گذشته و یکی از مهمترین انتخابات در تاریخ انتخابات ایران است. امروز نیز ما به عنوان خواص جامعه و باتوجه به نگاهی که جامعه به حوزه ورزش دارد، باید به مشارکت در انتخابات تاکید کنیم زیرا حضور پررنگ ما باعث قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی خواهد شد و مطمئنا مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران است. ضمن این‌که حضور در انتخابات علاوه بر این‌که اقتدار بیش از پیشِ نظام و انقلاب را نشان می‌دهد، ادای دین به شهدا بوده و مطمئن باشید آینده انقلاب اسلامی، بسیار روشن است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار