۲۸ خرداد پرسنل نیشکر امام خمینی (ره) برای خلق حماسه ماندگار به صحنه می آیند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 10:08 ق.ظ
۲۸ خرداد پرسنل نیشکر امام خمینی (ره) برای خلق حماسه ماندگار به صحنه می آیند  محمدرضا عصاره نژاد با دعوت به مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه، اظهار داشت: تلاشگران نیشکر امام خمینی (ره) نیز همگام با ملت فهیم ایران در روز انتخابات، حماسه ای ماندگار رقم خواهند زد. به گفته او، هماهنگی های لازم برای اعزام شعب سیار اخذ رأی در شرکت و شهرک دانیال انجام شده است […]

 محمدرضا عصاره نژاد با دعوت به مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه، اظهار داشت: تلاشگران نیشکر امام خمینی (ره) نیز همگام با ملت فهیم ایران در روز انتخابات، حماسه ای ماندگار رقم خواهند زد.

به گفته او، هماهنگی های لازم برای اعزام شعب سیار اخذ رأی در شرکت و شهرک دانیال انجام شده است و افتخار این را خواهیم داشت که در تجلی این وحدت و انسجام ملی، سهم و نقش کوچکی داشته باشیم و بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) از واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع در بخش شعیبیه این شهرستان قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار